Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Liaudies instrumentų katedra

Katedros vedėja
Doc. dr. Aistė Bružaitė
El. paštas aiste.bruzaite@lmta.lt

Katedra:
Lietuvos muzikos ir teatro akademijos IV rūmai 
T. Kosciuškos g. 10, 01100 Vilnius
4309 auditorija

Koordinatorė
Asta Vaitkevičiūtė-Skliutė
El. paštas asta.vaitkeviciute@lmta.lt 
Tel. (8 5) 262 8537
LMTA II rūmai, Vilniaus g. 6-2, 01110 Vilnius, 2304 kab.

Ilgametes meninės, pedagoginės bei mokslinės veiklos tradicijas puoselėjančios Liaudies instrumentų katedros tikslas yra parengti aukščiausios kvalifikacijos menininkus – profesionalius liaudies instrumentų (kanklės, birbynė) muzikos atlikėjus, gebančius savo kūryba ir išreiškiamomis meninėmis idėjomis veikti meno, kultūros ir meninio švietimo raidą šalyje ir už jos ribų.

Nuo 1945 m. gyvuojanti katedra yra parengusi per 300 absolventų, atlikėjų, pedagogų, kolektyvų vadovų, dirigentų, kurių dėka Lietuvoje ir už jos ribų profesionaliai skamba ištobulinti lietuvių liaudies muzikos instrumentai, šalyje vyksta dainų švenčių renginiai, koncertai, festivaliai, konkursai, seminarai, konferencijos. Katedra inicijuoja Baltijos regiono tautinės kultūros integravimą į bendrą Europos Sąjungos kultūrinio gyvenimo tėkmę, inspiruoja aukšto lygio Baltijos regiono aukštųjų meno mokyklų studentų ir jų pedagogų meninį, pedagoginį, mokslinį bendradarbiavimą, prisideda prie tarptautinio ištobulintų liaudies muzikos instrumentų ir jų muzikos populiarinimo veiklos, mokomojo ir koncertinio kanklių, birbynių bei jiems giminingų instrumentų repertuaro sklaidos, apibrėžia bendras Baltijos regiono ir kitų šalių tolimesnės tarptautinės kultūrinės veiklos ir bendradarbiavimo perspektyvas.

Ateities vizija – tai katedra, atvira šalies bei tarptautiniam meniniam, moksliniam bendradarbiavimui, studijų kokybės gerinimui, inovacijoms, kurioje talentingi šalies ir užsienio liaudies instrumentų atlikėjai yra ugdomi aukštos kvalifikacijos pedagogų, studijų procese taikant modernias studijų priemones bei technologijas.