Stojantiesiems Studentams Darbuotojams

naujienos

2019.10.16

Folkloro ekspedicija Žemaitijoje

Rugsėjo 26-29 dienomis Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Etnomuzikologijos katedros studentai vyko į tradicinę folkloro ekspediciją, kurios metu surinkta tautosaka papildys Mokslo centro Etnomuzikologijos skyriaus Muzikinio folkloro archyvo fondus.

Kiekvienais metais etnomuzikologai keliauja vis į kitą Lietuvos vietovę, kurioje maždaug savaitę gyvena, bendrauja su vietiniais žmonėmis, užrašo iš jų išgirstas dainas, muziką, šokius, pasakojimus.

Šįkart buvo nuspręsta simboliškai paminėti Žemaitijos metus, todėl ekspedicija surengta šio regiono širdyje – Platelių apylinkėse. Studentų kelionei po „kitą šalį“ (juk Žemaitija – tai „ne Lietuva“) su savita kultūra, tarme ir tradicijomis, vadovavo asist. Lijana Šarkaitė-Viluma. Ji, pati būdama žemaitė, sėkmingai integravo jaunuosius folklorininkus į savitą žemaitišką kultūrinę aplinką.
Beveik visi ekspedicijos dalyviai yra kilę iš kitų Lietuvos vietovių, todėl folkloro rinkimo procesas nebuvo lengvas. Visų pirma, sudėtinga buvo bendrauti, kadangi senieji krašto gyventojai dar puikiai išlaikę tarmę ir su literatūriškai kalbančiais studentais bendravo tik žemaitiškai. Studentus stebino ir žemaitiškas charakteris – ramūs, uždari ir tvirti žmonės nelinkę iškart pulti dainuoti ar pasakoti, tad reikėdavo gerokai pasistengti, norint atskleisti jų kūrybiškumą ir šiltus būdo bruožus. 

Verta paminėti, kad šių laikų ekspedicijos gerokai skiriasi nuo prieš 20 ar net prieš 10 metų vykusių. Pastaruoju metu dėl sparčiai nykstančių tradicijų vis mažiau užrašoma „tradicinių“ folkloro pavyzdžių (dainų, instrumentinės muzikos, choreografinio folkloro), tad kiek keičiasi ir pats ekspedicijų tikslas, pobūdis. Dabartiniai folkloro užrašinėtojai stengiasi gilintis į vietinių žmonių požiūrį, rinkti kontekstinę informaciją bei aiškintis dar tradiciją menančių žmonių santykį su šiuolaikine kultūra. Vis dėlto reikia pasidžiaugti, kad šiųmetė ekspedicija tikrai nenuvylė – užrašyta ne tik daug pasakojimų apie kadaise gyvavusią tradiciją, bet ir negirdėtų žemaitiškų dainų variantų, instrumentinės muzikos kūrinių (itin retas atvejis – koncertina grojantis muzikantas), vaikų žaidimų, religinių giesmių (žemaitiškų Kalnų).

Dabar etnomuzikologijos studentų laukia nelengvos užduotys – archyvuoti surinktą medžiagą, o taip pat – mokytis naujų kūrinių ir jų atlikimo būdų. Visa tai įgyvendinus, lapkričio pabaigoje visi besidomintys bus pakviesti į ekspedicijos vakarą, kurio metu bus galima susipažinti su įdomiausiais garso ir vaizdo įrašais, išgirsti apie įsimintiniausias akimirkas Platelių krašte, o taip pat – kartu padainuoti ir pašokti.

Vera Venckūnaitė-Čepulienė 
2019 10 16

 

2019.10.14

LMTA vyksta Edgaro Montvido meistriškumo kursai dainininkams

Spalio 14-18 d. LMTA Juozo Karoso salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius) meistriškumo kursus dainininkams ves žymus tenoras Edgaras Montvidas. 

Vienas garsiausių Lietuvos operos solistų Edgaras Montvidas mokėsi Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, prof. Virgilijaus Noreikos klasėje. Dar būdamas studentu 1999 m. debiutavo Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre Artūro vaidmeniu G. Donizetti operoje Liučija di Lamermur. 2001-2003 m. solistas stažavo Londono Karališkosios operos Covent Garden jaunųjų menininkų programoje, čia jis atliko Alfredą ir Arminio G. Verdi operose Traviata ir Plėšikai, kitus vaidmenis.

Ryškesni pastarųjų metų darbai operos scenoje – Verteris (J. Massenet Verteris) Nacionalinėje Lotaringijos operoje Nansi mieste, Belmontė (W. A. Mozarto Pagrobimas iš seralio), Lenskis (P. Čaikovskio Eugenijus Oneginas) ir Anatolis (S. Barberio Vanessa) Glaindborno festivalyje (JK), Hofmanas (J. Offenbacho Hofmano pasakos) Barrie Kosky pastatyme Berlyno Komische Oper teatre bei daugelis kitų. Edgaras Montvidas dainavo Anglijos ir Škotijos  nacionalinėse operose, Sinsinačio ir Santa Fė (JAV), Amsterdamo, Ženevos, Frankfurto, Liono, Rygos, Paryžiaus Opera Comique operos teatruose, Provanso Ekso festivalyje, BBC Proms

Edgaras nėra retas svečias ir Lietuvos scenose, čia jis nuolat bendradarbiauja su pagrindiniais orkestrais, atlieka operos vaidmenis LNOBT, Vilniaus miesto operos scenoje, koncertuoja Pažaislio ir kituose festivaliuose.  

Edgaras Montvidas apdovanotas Auksiniu scenos kryžiumi už Verterio vaidmenį  Vilniaus miesto operoje, 2014 m. Prezidentė Dalia Grybauskaitė jam įteikė ordino Už nuopelnus Lietuvai medalį, 2015 m. įteiktas pagrindinis Kultūros ministerijos apdovanojimas-garbės ženklas Nešk savo šviesą ir tikėk bei Kauno miesto apdovanojimas – pasidabruotas Kauno miesto burmistro Jono Vileišio medalis. 

Kursų tvarkaraštis

LMTA Dainavimo katedros informacija 
2019 10 14 

2019.10.09

Klaipėdos fakulteto Teatro katedroje – projektas „Atviras teatras 24“

Spalio 4-5 dienomis Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Klaipėdos fakultete vyko respublikinis kultūrinės edukacijos – teatrinio veiksmo projektas „Atviras teatras 24“. Šį tęstinį projektą, iš dalies finansuojamą Lietuvos kultūros tarybos, rengia Klaipėdos fakulteto Teatro katedra ir Plungės kultūros centras. Šiemet projekto veiklose dalyvavo 50 jaunų žmonių iš Plungės, Molėtų, Šiaulių, Jurbarko, Ignalinos, Pasvalio, Mažeikių ir Radviliškio. Projekto vadovas – KF Teatro katedros dėstytojas doc. Romas Matulis, projekto koordinatorė – KF Teatro katedros vedėja doc. dr. Danutė Vaigauskaitė.

Unikalus projektas „Atviras teatras 24“ – tai ne tik puiki galimybė regiono švietimo įstaigų baigiamųjų klasių jaunimui artimiau susipažinti su teatro meno akademinėmis studijomis, naujausiomis teatro metodikomis, bet ir regionuose gyvenantiems jauniems žmonėms mokytis iš patyrusių, aukštos kvalifikacijos teatro pedagogikos meistrų, kartu kurti su profesionaliais aktoriais ir režisieriais. Tokiu būdu jaunimas turi puikias galimybes plėtoti savo kūrybiškumą, artimiau susipažinti su profesionaliojo meno kūrimu, užpildyti savo laisvalaikį profesionaliai konstruojamu meniniu ugdymu ir tapti aktyviu, gebančiu atsirinkti meno vartotoju.  

Visi projekto dalyviai, besidomintys teatro menu, interaktyvvių veiklų pagalba buvo supažindinti su aktoriaus ir režisieriaus profesija, pasirengimo jai ypatybėmis ir studentiško gyvenimo savitumais. Projekto metu dalyviai net dvejoms dienoms „pasinėrė“ į tikrą teatro meno studentišką gyvenimą: dalyvavo vaidybos, scenos judesio, scenos kalbos, ritmikos paskaitose, pokalbiuose, diskusijose, teatrinių improvizacijų ir kūrybinių darbų pristatymo vakare, bendravo su dėstytojais, katedros studentais ir, žinoma, šėlo tikrame studentiškame vakarėlyje. Dviejų dienų projektas baigėsi kūrybinių darbų viešu pristatymu ir refleksija fakulteto mokomajame teatre. Jaunimas, padedamas katedros dėstytojų, sukūrė net 9 baigiamuosius darbus, kurių metu pademonstravo projekto metu įgytas teatro meno žinias.

Klaipėdos fakulteto Teatro katedros bendruomenė šio respublikinio kultūrinės edukacijos projekto dėka palaiko nuolatinį ryšį su regiono jaunimu, kultūros įstaigomis, regione veikiančiomis jaunimo teatrinėmis grupėmis ir padeda užtikrinti jų kūrybiškumo didinimą, sužino jų poreikius ir lūkesčius. Šio projekto veiklos padeda iš dalies spręsti ypač aktualią jaunų žmonių problemą, kaip tikslingai pasirinkti studijas ir kaip sėkmingai projektuoti savo ateities karjerą. Todėl kultūrinės edukacijos – teatrinio veiksmo projektas „Atviras teatras 24“ yra realus žingsnis link smalsaus ir motyvuoto būsimo teatrinių studijų studento, puikiai suvokiančio savo ateities karjeros viziją, ar tiesiog jauno, kūrybingo, kultūriškai išprususio kultūros ir meno vartotojo.

LMTA Klaipėdos fakulteto informacija
2019 10 07 

2019.10.07

LMTA Sferoje vyksta susitikimai su kviestiniais „Gaidos“ kūrėjais

Tarptautinis aktualiosios muzikos festivalis „Gaida“ greta pagrindinės koncertinės programos rengia susitikimus su ryškiausiais kviestiniais kompozitoriais, kurių muzika skamba festivalio koncertuose. Jau rytoj, spalio 9 d., vyks susitikimas su „1 bito muzikos koncepcija“ išgarsėjusiu JAV garso ir vaizdo menininku Tristanu Perichu, o spalio 10 ir 14 d. rengiami susitikimai su kompozitoriais Peteriu Adriaanszu (Nyderlandai) ir Brigitta Muntendorf (Vokietija). Pokalbiai vyks Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Erdvinio garso sferoje (Gedimino pr. 42, Vilnius). Įėjimas laisvas.

Spalio 9 d., trečiadienį, 17 val. rengiamas susitikimas su Tristanu Perichu (JAV). Niujorke gyvenančio garso ir vaizdo menininko elektroninė kūryba sulaukia tokių apibūdinimų, kaip „hipnotizuojanti jėga ir emocinė gelmė“ („Wall Street Journal“) bei „asketiška elektronikos ir organinio pasaulio akistata“ („The Wire“). 37-erių Tristanas Perichas studijavo matematiką, muziką ir informatiką Kolumbijos universitete, Niujorko universiteto menų mokykloje „Tisch School of the Arts“ įgijo interaktyvių telekomunikacijų programos magistro diplomą. Menininkas rengia edukacinius susitikimus, veda meistriškumo kursus visame pasaulyje. Prestižinio tarptautinio elektroninio ir kompiuterinio meno apdovanojimo „Prix Ars Electronica“ laureatas, Tristanas Perichas „Gaidoje“ spalio 9 d. surengs gyvą pasirodymą, kurio metu atliks maždaug valandos trukmės kūrinį „Noise Patterns“ dviejų kanalų 1 bito elektronikai. T. Pericho „Interface“ styginių kvartetui ir elektronikai spalio 16 d. grieš Valstybinis Vilniaus kvartetas koncerte „Jonas Mekas. In memoriam“.

Spalio 10 d., ketvirtadienį, 18 val. – susitikimas su Peteriu Adriaanszu (Nyderlandai). Pokalbyje taip pat dalyvaus ansamblio „Synaesthesis“ dirigentas Karolis Variakojis. P. Adriaanszas (g. 1966) yra bene ryškiausias pastarojo meto Olandijos muzikos kūrėjas. Sietle gimęs ir užaugęs kompozitorius yra laisvas kūrėjas, rašantis pagal atlikėjų ir festivalių užsakymus. P. Adriaanszo muzikai būdingas muzikinę medžiagą tyrinėjantis braižas. Jam svarbiausi yra garsas, struktūra ir skambanti matematika. Kaip rašė autoritetingas naujosios muzikos kritikas Bobas Gilmore’as: „Jo kūryba – tai abstrakti aukštesniojo lygmens muzika, prikelianti viduramžišką muzikos kaip skambančių skaičių idėją: tačiau klausimai, kuriuos ji užduoda, yra neabejotinai XXI amžiaus. Tai klausimai apie muzikos suvokimą, garso prigimtį ir laiko tėkmę.“
Maždaug pusantros valandos P. Adriaanszo kūrinį „Waves“ („Bangos“) spalio 11 d. koncerte Nacionalinėje dailės galerijoje atliks ansamblis „Synaesthesis“.

Spalio 14 d., pirmadienį, 18 val. LMTA Sferoje – susitikimas su Brigitta Muntendorf, viena ryškiausių Vokietijos muzikos ir tarpdisciplininio meno kūrėjų. Muzikiniu „Oskaru“ vadinamo Ernsto von Siemenso fondo prizo laureatė Brigitta Muntendorf kuria muziką, kuri atsiranda skirtingų menų ir raiškos priemonių susikirtimo taške; tai lyg daugiasluoksnis nuorodų ir sąryšių tinklas. Būdama ne tik kompozitorė, bet multimedijos menininkė, rengianti tarpdisciplininius projektus ir juose dalyvaujanti, ji siekia sukurti erdvę eksperimentams – tiek savo kūryboje, tiek kaip „Ensemble Garage“ meno vadovė. Ji traktuoja muziką ne kaip grynąjį skambesį, bet kaip visuomenėje egzistuojantį socialinį ir estetinį fenomeną, gyvuojantį naujųjų skaitmeninių medijų pasaulyje. Brigittos Muntendorf eksperimentai su virtualia realybe ypač ryškūs jos šešių dalių „Public Privacy“ cikle, kurio trys dalys bus atliktos spalio 15 d. „Ensemble Garage“ koncerte NDG. Čia skambės ir kiti B. Muntendorf kūriniai. Kompozitorės opusus atliks ir ansamblis „Synaesthesis“ spalio 13 d. koncerte „Shivers“.

Visi trys festivalio „Gaida“ susitikimai rengiami LMTA Sferoje (Gedimino pr. 42). Įėjimas laisvas.

Festivalio informacija 
2019 10 07

2019.10.07

Orkestras „Accademia Baltica“ tęsia Baltijos bendradarbiavimo idėją

Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Didžiojoje salėje spalio 13 d. rengiamas naujai suburto tarptautinio kamerinio orkestro „Accademia Baltica“ koncertas. Modesto Barkausko diriguojamas trijų Baltijos kraštų studentų orkestras Vilniuje surengs vieną iš koncertinio turo pasirodymų, kuris įsiterpia tarp koncertų Rygoje, Taline, Helsinkyje ir Sankt Peterburge. Solistai – obojininkai Robertas Beinaris ir Egils Upatnieks (Latvija). Programoje greta Pēterio Plakidžio (Latvija), Broniaus Kutavičiaus ir Erkki-Sven Tüüro (Estija) kūrinių skambės Ludwigo van Beethoveno Simfonija Nr. 7.

Lietuva, Latvija ir Estija 2018 metais šventė savo valstybingumo 100-mečius. Šį, 2019-2020 m., sezoną abi kaimyninių kraštų aukštosios muzikos institucijos – Jazepo Vytuolo Latvijos muzikos akademija ir Estijos muzikos ir teatro akademija – švenčia savo 100-metį. Visos šios sukaktys paskatino kurti tvarias bendras trijų Baltijos kraštų muzikines tradicijas. Pernai ir užpernai trijų Baltijos kraštų sostinėse bei regionuose, o taip pat Berlyne ir Gdanske koncertavo 100-mečio proga suburtas Baltijos šalių akademijų studentų simfoninis orkestras (BAO).

Šiais metais į Rygos, Vilniaus ir Talino scenas jaunieji atlikėjai sugrįš kamerinio orkestro „Accademia Baltica“ sudėty, be to, orkestras koncertuos Helsinkyje ir Sankt Peterburge, taip atgaivindamas istorinius kultūrinius Baltijos muzikų kelius. BAO orkestrui 2017 ir 2018 m. dirigavo Kristjanas Järvi (Estija), Modestas Barkauskas (Lietuva), Andris Vecumnieks ir Guntis Kuzma (Latvija), o „Accademia Baltica“ orkestrui visuose koncertuose diriguos M. Barkauskas kaip vienas pačių ryškiausių jaunesnės kartos Baltijos kraštų dirigentų.

Baltijos šalys gali didžiuotis savo turtingu kultūriniu paveldu, įskaitant Dainų švenčių tradicijas bei mūsų dienų atlikėjų pasiekimus pasaulio scenose: čia verta paminėti dirigentus Marį Jansoną ir Andrį Nelsoną (Latvija), visą Järvi dirigentų dinastiją – Neeme, Paavo ir Kristjaną (Estija), Modestą Pitrėną, Gintarą Rinkevičių bei Mirgą Gražinytę-Tylą (Lietuva). Stiprus regiono kultūrinis identitetas prieš daugelį metų buvo pastebėtas Rygoje gimusio smuikininko Gidono Kremerio, kuris įkūrė šiandien visame pasaulyje žinomą „Kremerata Baltica“ orkestrą. Dabar buvę „Kremeratos“ dalyviai yra koncertmeisteriai savo kraštų nacionaliniuose simfoniniuose ir kameriniuose orkestruose, pedagogai Baltijos kraštų muzikos akademijose, ryškūs solistai ir kamerinių ansamblių nariai.

Naujojo orkestro „Accademia Baltica“ kūrėjai tiki, kad jauni atlikėjai, šiuo metu studijuojantys Vilniaus, Rygos ir Talino muzikos akademijose, turėtų ir dabar, ir ateity plėtoti tarpusavio kūrybinius ryšius bei priklausymo Baltijos jūros regiono kultūrinei erdvei pojūtį. Drauge tai galimybė perspektyviausiems jauniesiems Baltijos atlikėjams, kurie tik pradeda savo karjeras, suprasti kūrybinės bendrystės svarbą ateities profesiniame kelyje. 

„Accademia Baltica“ koncertų programos suteikia galimybę publikai susipažinti su ryškiausiais Estijos, Latvijos ir Lietuvos kompozitoriais – Erkki Sven Tüüru (Estija), Pēteriu Plakidžiu (Latvija), Broniumi Kutavičiumi ir Juste Janulyte (Lietuva) – bei įvertinti Ludwigo van Beethoveno Simfonijos Nr. 7 interpretaciją. Vilniuje greta L. Beethoveno klasikinės partitūros skambės P. Plakidžio (1947–2017) Koncertas dviem obojams ir styginių orkestrui, B. Kutavičiaus (1932) „Pietų vartai“ iš ciklo „Jeruzalės vartai“ ir E.-S. Tüüro (1959) „Iliuzija“. Vakaro solistai – obojininkai Robertas Beinaris ir Egils Upatnieks (Latvija). Koncerto pradžia 18 val.  

Kiti „Accademia Baltica“ turo koncertai vyks spalio 12 d. Rygoje, spalio 15 d. Estijos muzikos ir teatro akademijos naujoje koncertų salėje Taline, spalio 17 d. Helsinkio muzikos centre, spalio 19 d. Sankt Peterburgo filharmonijos salėje, spalio 20 d. Sankt Peterburge esančio Estijos kultūros centro „Jaani Kirik“ koncertų salėje. Abu pastarieji koncertai yra N. Rimskio-Korsakovo konservatorijos organizuojamo tarptautinio festivalio „Konservatorijų savaitė“ renginiai.

Kamerinio orkestro „Accademia Baltica“ koncertas – spalio 13 d., sekmadienį, 18 val. Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Didžiojoje salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius). Įėjimas laisvas.

LMTA informacija
2019 10 07 

2019.10.04

Kroatų pianistės Tamaros Jurkić Sviben paskaita ir rečitalis

Spalio 9 d. Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje viešės pianistė, Zagrebo universiteto docentė dr. Tamara Jurkić Sviben. Ji skaitys paskaitą „XX a. Kroatijos muzikinis paveldas ‒ tarp tradicijos ir modernumo“ ir surengs rečitalį, kurio programoje – Kroatijos kompozitorių kūriniai.

Tamaros Jurkić Sviben paskaita vyks LMTA Juozo Karoso salėje, pradžia 16 val. Pianistės rečitalis LMTA Didžiojoje salėje – 18 val. Koncerto programoje – Doros Pejačević (1885–1923), Blagoje Bersos (1873–1934), Boriso Papandopulo (1906–1991), Bruno Bjelinski (1909–1992), Ivano Lango (1912–1982), Božidaro Kunco (1903–1964) ir Ivo Josipović (g. 1957) kūrinai.

Prieš koncertą Kroatijos ambasada Vilniuje parengs plakatų parodą apie kroatų kompozitorių Blagoje Bersą (g. 1873 Dubrovnike – m. 1934 m. Zagrebe).

Pianistė ir mokslininkė Tamara Jurkić Sviben gimė Puloje (Kroatija) fortepijono studijas baigė Zagrebo muzikos akademijoje Juricos Murajo klasėje (1991-1995). Meistriškumo siekė École Normale A. Cortot Paryžiuje Monique Mercier klasėje (1995-1996). Zagrebo muzikos akademijoje baigė magistrantūros menų studijas, kurių tema buvo „Kroatijos ir Amerikos 20 a. pirmos pusės muzika – tapatybė ir globalizacija“ (2001-2002) bei menų magistro studijas Vladimiro Krpano klasėje, kurių tema – „Kroatų kompozitorių Božidaro Kunco ir Ivanos Lang kūrybos permąstymas“ (2002–2006). Zagrebo universiteto Kroatijos studijų fakultete 2016 m. įgijo daktaro laipsnį, apgynusi disertaciją tema „Šiaurės Kroatijos žydų kilmės muzikantai nuo 1815 iki 1941 m.“, darbo vadovas akademikas Stanislavas Tuksaras. T. Jurkić Sviben jau daugelį metų dėsto fortepijoną, o nuo 2007 m. jos pagrindinės mokslinių tyrimų sritys – kroatų muzikos menas, kultūra ir kroatų tapatumas.

Nuo 2019 m. Tamara Jurkić Sviben yra Zagrebo universiteto Pedagogikos fakulteto docentė, jos dėstymo sritys – kroatologija, menai ir muzikos menas. Pianistė įrašė tris solinius albumus („Croatia Records“), tris kamerinės muzikos CD („Cantus“) bei dalyvavo dviejuose įrašuose Australijoje („Hammerings Records“). Kaip solistė ir kamerinės muzikos atlikėja, Tamara Jurkić Sviben koncertuoja savo šalyje ir užsienyje: Australijoje, Kanadoje, Indijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Italijoje, Didžiojoje Britanijoje, Izraelyje, Graikijoje, Vengrijoje, Kosove, Nyderlanduose, Prancūzijoje, Danijoje, Islandijoje. Ji propaguoja Kroatijos muzikinį paveldą, kuris dažnai skamba ir Kroatijos radijuje.

Tamara Jurkić Sviben yra Koatijos muzikų sąjungos, Kroatijos muzikologų sąjungos ir Kroatijos pedagogų-rašytojų draugijos narė. Vadovauja Kroatijos kultūros sąjungai „Matica hrvatska“, taip pat yra kultūros paveldo studijų ir propagavimo draugijos „Tamar“ pirmininkė bei Kroatijos muzikų sąjungos Zagrebo skyriaus pirmininko pavaduotoja.

Rektoriaus prizo laimėtoja (1993 ir 1995 m.) studijų metu ir Pedagogikos fakulteto Dekano prizo laimėtoja (2015 m.) už mokslinę veiklą ir pedagoginį darbą.

Paskaitoje „XX a. Kroatijos muzikinis paveldas ‒ tarp tradicijos ir modernumo“ Tamara Jurkić Sviben pristatys Kroatijos kultūrinį identitetą. Kroatija – tai šalis, turinti turtingą istoriją ir daugiasluoksnę kultūrą, esanti Viduržemio jūros regiono ir Vidurio Europos kryžkelėje. Pasitelkiant kompozitorių Doros Pejačević, Blagojo Bersos, Boriso Papandopulo, Bruno Bjelinskio, Nikšos Njirićiaus, Ivano Lango, Božidaro Kunco ir Ivo Josipovićiaus stilistinius bruožus, bus atskleidžiami bendri Vidurio Europos kultūros rato (vėlyvojo romantizmo, ekspresionizmo, modernizmo, neonacionalinio stiliaus, neoklasicizmo ir šiuolaikinės muzikos) muzikos bruožai, taip pat tam tikra Kroatijos tapatumo ir neonacionalinio muzikos stiliaus specifika, vyravusi Kroatijos muzikoje nuo XX a. trečiojo iki penktojo dešimtmečio pabaigos. Paskaitos metu bus pristatytas Kroatijos tapatumo puoselėjimo per kroatų poezijos muzikinius literatūros kūrinius aspektas, taip pat bus pabrėžtas kroatų kalbos, poezijos ir muzikos ryšys kaip patriotinės idėjos perdavimo sinergija, pateikiant muzikinių scenų ir vokalinių-instrumentinių kūrinių pavyzdžius. Atsižvelgiant į muzikinių stilių įvairovę ir individualius kompozitorių ryšius bei koncepcijas, tarpdisciplininė paskaita sudarys galimybes suvokti XX a. pirmosios pusės Kroatijos muzikos ir kultūros skirtingų meninių stilių įvairovę ir vienalaikiškumą. 

LMTA informacija 
2019 10 02 

Renginio partneris:  

2019.10.03

Kviečiame mokytis nuotoliniu būdu

Lietuvos muzikos ir teatro akademija kviečia mokytis nuotoliniu būdu. Nuo 2019 m. spalio 28 d. virtualiojoje mokymosi aplinkoje vyks kursai „Muzikinių gabumų lavinimas“, jų autorė ir vadovė doc. dr. Vida Umbrasienė.

„Muzikinių gabumų lavinimas“  (akredituota programa)

– Autorė ir vadovė: doc. dr. Vida Umbrasienė.
– Programos tikslinė grupė: formaliojo ir neformaliojo muzikinio ugdymo pedagogai.
– Kurso trukmė: 10 savaičių
– Akademinės valandos: 80.
– Kurso kaina (vienam dalyviui): 140,00 Eur.
– Išankstiniai reikalavimai: kompiuterinis raštingumas, gebėjimas naudotis virtualiomis mokymosi erdvėmis.

– Nuotolinių kvalifikacijos tobulinimo kursų studijos vyksta virtualiojoje mokymosi aplinkoje https://moodle.lmta.lt/
– Dalyviams bus išduodami kvalifikacijos tobulinimo PAŽYMĖJIMAI (LMTA Karjeros ir kompetencijų centro akreditacijos Nr. KT3-2).

REGISTRACIJA – iki spalio 27 d.


Programoje „Muzikinių gabumų lavinimas“ nagrinėjami muzikos pedagogikai aktualūs psichologiniai, filosofiniai ir praktiniai formaliojo ir neformaliojo muzikinio ugdymo klausimai, susiję su muzikinių gabumų lavinimu. Pagrindiniu muzikos pedagogikos objektu laikomi muzikiniai gabumai, tampriai susieti su muzikos pažinimo ir ugdymo filosofijomis klausimais. Muzikos pedagogika šioje programoje nagrinėjama kaip taikomoji muzikos pažinimo sritis, besiremianti specialiaisiais gabumais ir formuojanti specialias kompetencijas bendrojoje žmogaus pažinimo struktūroje. Kurso turinys suteikia galimybę susipažinti su naujausiais mokslo atradimais, padarytais muzikinių gabumų srityje, siejant juos su aktualiomis šių atradimų taikymo asmeninėje pedagoginėje praktikoje, klausimais. 

Programos tikslas: supažindinti su naujausiais moksliniais muzikinių gabumų tyrimais ir jų taikymu praktikoje, sprendžiant muzikinio ugdymo problemas. 

Programos uždaviniai: išnagrinėti ryškiausias muzikinio ugdymo problemas ir jų priežastis; išsiaiškinti muzikinio ugdymo vaidmenį ir reikšmę šiuolaikinio žmogaus pažinimo sistemoje; susipažinti su svarbiausiais mokslo atradimais, susijusiais su muzikiniais gabumais, aktualiais muzikos pedagogikai; išsiaiškinti ir įvertinti mokslo atradimų praktinę naudą ir taikymo muzikos pedagogikoje galimybes; išnagrinėti ir išsiaiškinti muzikinių gabumų struktūrą, jų lavinimo ypatumus ir svarbiausius dėsnius; kritiškai įvertinti turimą mokymo(si) patirtį ir pasiūlyti individualius sprendimus; surasti ir sukurti sau praktiškai naudingus veiklos modelius, atitinkančius muzikinių gabumų prigimtį. 

Programos autorė ir vadovė doc. dr. Vida Umbrasienė – Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Muzikos teorijos katedros docentė, humanitarinių mokslų daktarė. Mokslinių interesų sritys – Muzikinis ugdymas, muzikos suvokimas, muzikos pedagogika, klausos lavinimas. Turi muzikos mokymo programų ekspertavimo, darbo muzikos (meno) mokyklų (gimnazijų) atestacinėse komisijose patirties. Dalyvavo apie 20 konferencijų pagal mokslinių interesų sritis Lietuvoje. Publikavo apie 20 mokslo straipsnių pagal mokslinių interesų sritis. Veda kvalifikacijos kursus, seminarus, recenzuoja rengiamus spaudai leidinius, susijusius su solfedžio, muzikos istorija, teorija, spausdina straipsnius „Lietuvos muzikologijoje“, „Menotyroje“, „Pedagogikoje“, „Ars&Praxis”, vykdo projektinę, ekspertinę veiklą ir kt. Parengė ir išleido muzikos literatūros ir solfedžio vadovėlius (su kasetėmis) vaikams: „Muzikos literatūra“ (I dalis, 1989; II dalis, 1990), „Į muzikos šalį“ (I dalis, 1993; II dalis ir knyga mokytojui „Keliaukim į muzikos šalį“, 1994; III dalis, 1995; I dalies 2 leidimas, 1995), garso kasetes solfedžio vadovėliams (1996). V. Umbrasienė turi 36 metų pedagoginio ir administracinio darbo patirtį. Šiuo metu eina LMTA Studijų prorektorės pareigas, dalyvauja Aukštojo mokslo reformos procesuose, tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su galimybėmis atnaujinti ir modernizuoti meno studijas bei stiprinti skirtingo muzikinio ugdymo grandžių sąsajas. 

Doc. dr. Vida Umbrasienė


Bendraukime: 
(8 5) 261 11 42 
kkcrenginiai@lmta.lt 

2019 10 03

2019.10.01

LMTA absolvento Mato Šablauskio sėkmė konkurse Vokietijoje

Praėjusią savaitę Vokietijos Ilmenau mieste įvykusiame Trečiajame tarptautiniame 3D-Audio kompozicijų konkurse sėkmė šypsojosi lietuvių kompozitoriui, LMTA kompozicijos katedros skaitmeninių technologijų absolventui Matui Šablauskiui. Šiam konkursui pateiktas jo kūrinys „n“ erdvinio garso sferai, kategorijoje „Šiuolaikinė ir kompiuterių muzika“, pelnė antrąją premiją.

Konkurso pirmoji premija atiteko kompozitoriui iš Danijos Madsui Kjeldgaardui už kūrinį „In the shard of the sun 1000 rivers“, trečiąja premija įvertinta JAV autoriaus Jameso Wenlocko kompozicija „Three Changes“. 

Ambisoninio garso forume, kurį rengia Tarptautinė erdvinio garso konferencija (ICSA) ir remia IRCAM Pompidou centras bei Vokietijos skaitmeninės įrangos koncernas HARPEX, šiais metais rungėsi 33 autoriai iš 8 pasaulio šalių. Konkursui 31.4 erdviniu formatu pateiktus kūrinius vertino tarptautinė 15-os narių žiuri, kurios darbe dalyvavo LMTA Muzikos inovacijų studijų centro vadovas Mantautas Krukauskas.

Matas Šablauskis šį pavasarį baigė kompozicijos magistro skaitmeninių technologijų studijas profesoriaus Ričardo Kabelio kūrybos klasėje. Konkursui pateiktas kūrinys yra Mato Šablauskio magistro studijų diplominis darbas.  

2017 m. to paties konkurso pagrindinį prizą yra laimėjusi prof. R. Kabelio klasės bakalauro absolventė Goda Marija Gužauskaitė. 

2019 10 01

2019.09.30

Jauni ir ambicingi Europos kameriniai ansambliai susibūrė Vilniuje

Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje šią savaitę, rugsėjo 30–spalio 4 d., vyksta Europos kamerinės muzikos akademijos (European Chamber Music Academy – ECMA) meistriškumo kursai, kuriuose dalyvauja jauni ir ambicingi ansambliai iš septynių Europos šalių. Publika kviečiama į du nemokamus ECMA koncertus Trakų pilies Didžiojoje menėje spalio 2 d. ir LMTA Didžiojoje salėje spalio 4 d. Pasirodys styginių kvartetas „Mettis“ (Lietuva), gitarų kvartetas „Erlendis“ (Lenkija, Danija), kvintetas „Le Bateau Ivre“ (Prancūzija) ir kiti ryškūs Europos jaunosios kartos ansambliai.

Europos kamerinės muzikos akademija (European Chamber Music Academy – ECMA) vienija aštuonias muzikos akademijas iš Austrijos, Italijos, Jungtinės Karalystės, Lietuvos, Norvegijos, Olandijos, Prancūzijos ir Šveicarijos. Tinklas įkurtas 2006 m. iškilių kamerinės muzikos atlikėjų ir pedagogų Hatto Bayerle’s (altas, Vokietija) ir Johanneso Meisslio (smuikas, Austrija) iniciatyva. LMTA į tinklo veiklą įsitraukė 2011 m.

ECMA tikslas yra skatinti kamerinės muzikos raidą, pagrindinį dėmesį skirianti jauniems ambicingiems ansambliams. Kiekviena iš aštuonių ECMA narių akademijų kartą per metus savo šalyje organizuoja meistriškumo kursus. Greta ansamblių darbo su ECMA profesoriais, vyksta paskaitos, rengiami koncertai, kuriuose pasirodo kursuose dalyvaujantys ansambliai pristato sesijos metu paruoštą programą.

Spalio 2 d. publika kviečiama pasiklausyti šių metų kursų dalyvių koncerto ypatingoje aplinkoje – Trakų pilies Didžiojoje menėje. Gros Lietuvos koncertinėje scenoje jau pelnęs gerą vardą styginių kvartetas „Mettis“, taip pat – gitarų kvartetas „Erlendis“ (Lenkija, Danija) ir styginių kvartetas „Malion“ (Vokietija, Suomija). Programoje – J. S. Bacho, J. Haydno, L. Boccherini, B. Bartóko ir kitų autorių kūriniai. Koncerto pradžia – 18 val.

Gitarų kvartetas „Erlendis“ susibūrė 2013 m., jo nariams studijuojant Poznanės muzikos akademijoje. 2015-2017 m. kvartetas tobulinosi podiplominėse studijose Danijos karališkojoje muzikos akademijoje. Pavadinimas „Erlendis“ (islandiškai reiškiantis „užjūrio“) nurodo į ansamblio atvirumą grojamos muzikos stilių atžvilgiu. Kvartetas koncertuoja JAV, Kanadoje, Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje, Olandijoje ir kitur.

„Malion“ kvartetas suburtas 2018 m. Jo narės dar studijuoja Frankfurto prie Maino aukštojoje muzikos ir vaizduojamųjų menų mokykloje, tačiau ansamblis jau spėjo sukaupti koncertų tokiose erdvėse, kaip Frankfurto „Alte Oper“, „Schloss Solitude“ ir kitur, patirtį.

Dėmesio! Koncertui Trakuose organizuojama nemokama žiūrovų kelionė maršrutu „Vilnius – Trakai – Vilnius“. Išvykimas iš Vilniaus – 16 val. nuo Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Centrinių rūmų. Išvykimas iš Trakų ~20 val. Vietų autobuse rezervacija vyksta el. paštu menas@lmta.lt. Vietų skaičius autobuse ribotas.

Antrasis ECMA sesijos koncertas vyks spalio 4 d. 18 val. LMTA Didžiojoje salėje. Čia pasirodys fortepijoninis trio „Forza“ (Lietuva), kvintetas „Le Bateau Ivre“ (Prancūzija) ir fortepijoninis trio „Bohémo“ (Vengrija). Programoje – A. Dvořáko, G. Pierné, A. Jolivet, D. Šostakovičiaus kūriniai.

Du iš koncerte grosiančių ansamblių susibūrė šiais metais. Fortepijoninis trio „Forza“ atsirado LMTA profesorės Dalios Balsytės iniciatyva, kuri sumanė suburti į vieną trio talentingas jaunas atlikėjas: LMTA meno doktorantę, Rusijos Gnesinų muzikos akademijos absolventę Mariją Mirovską (fortepijonas), LMTA absolventę Minadorą Šernaitę (smuikas) ir Maskvos P. Čaikovskio valstybinės konservatorijos absolventę Žaną Miniotas (violončelė).

Trio „Bohémo“ iš Vengrijos taip pat susibūrė 2019 m. Jo nariai – Jan Vojtek (fortepijonas), Matouš Pěruška (smuikas) ir Kristina Vocetková (violončelė) – studijuoja Budapešte pas profesorius Csaba Onczay ir Peterį Mezö. Trio „Bohémo“ šiais metais tapo Europos kamerinės muzikos akademijos aspirantais.

Kvintetas „Le Bateau Ivre“ iš Prancūzijos įdomus savo sudėtimi: ansamblį sudaro fleita, arfa ir styginių trio. Tai suteikia atliekamai muzikai nepaprastai įvairių ir šiltų spalvų. Ansamblis susibūrė 2015 m. Strasbūre, o 2016 m. laimėjo Tarptautinį Leopoldo Bellano konkursą Paryžiuje.

Koncertai nemokami.

LMTA informacija
2019 09 30 

2019.09.23

Seminaras „Gabių mokinių mokymo ypatumai“

Kviečiame į Lietuvos muzikos ir teatro akademijos lektorės Lauros Dubosaitės seminarą „Gabių mokinių mokymo ypatumai“, kuris vyks 2019 m. spalio 9 d., trečiadienį, 10.00-14.30 val., LMTA II (Kongresų) rūmuose. Registracija iki spalio 7 d.

Tyrimai parodė, kad daug gabių vaikų netapo gabiais suaugusiais vien dėl to, kad jų gabumai nebuvo tinkamai puoselėjami mokykloje. Mokytojas turi mokėti įvertinti moksleivių gebėjimus, interesus ir angažavimąsi veiklai, atpažinti individualias moksleivio savybes, rodančias, kad jam reikalingas specialus ugdymas. Be to, mokytojai turi mažai darbo su gabiais vaikais patirties, nes gabių vaikų nėra daug, todėl mokytojams gali iškilti nemažai sunkumų ugdant gabius mokinius.

Programos tikslas – padėti įgyti mokytojams reikalingų psichologinių bei pedagoginių kompetencijų specifinėje darbo su gabiais mokiniais srityje.

REGISTRACIJA IKI SPALIO 7 DIENOS.

Seminaras pedagogams „Gabių mokinių mokymo ypatumai“, lekt. Laura Dubosaitė: 
Data: 2019 m. spalio 9 d., trečiadienį
Laikas: 10.00–14.30 val. 
Vieta: LMTA II (Kongresų) rūmai, (Vilniaus g. 6-2/Tilto g. 16, Vilnius) 
Kaina: 20.00 Eur (6 akad. val.)

Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PAŽYMĖJIMAI (akreditavimo pažymėjimas Nr. KT3-2).

Programos uždaviniai: išskirti gabaus vaiko ypatumus bei aptarti gabių mokinių mokytojų pageidautinas savybes. Pristatyti gabių mokinių mokymo programos ypatumus. Analizuoti specialiuosius gabių mokinių emocinius, socialinius ir psichologinius poreikius. Aptarti šeimos palaikymo reikšmę gabaus vaiko ugdymui. Gebėti kritiškai įvertinti turimą patirtį. 

Turinys: gabaus vaiko skiriamieji bruožai, specialieji gabių mokinių emociniai, socialiniai ir mokymosi poreikiai. Gabių mokinių mokytojų ypatumai, gabių mokinių ugdymo programų specifiniai bruožai. Šeimos palaikymo reikšmė gabiam vaikui.

Lekt. Laura Dubosaitė – psichologė, pedagogė, patirtinių mokymų vadovė. Psichologijos magistrė (Vilniaus universitetas, 1996 m.); Karjeros ugdymo konsultantė (baigė tęstinius profesinio tobulėjimo mokymus „Asmeninės karjeros valdymo patirtinė studija“; Vilniaus universitetas, UAB Kitokie projektai“, 2011-2012 m.). Daugiau kaip 20 metų dėsto Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. Daugiau kaip 10 metų veda kvalifikacijos tobulinimo seminarus psichologijos temomis. Nuo 2011 m. specializuojasi patirtinių mokymų srityje.

BENDRAUKIME:
LMTA Karjeros ir kompetencijų centras
Tel. nr. +370 686 72012, (8 5) 26 111 42
El. p. kkcrenginiai@lmta.lt
www.kkc.lmta.lt
Draugaukime Facebook‘e


2019 09 23 

Renginiai

2019/10/23

SEMINARAS PEDAGOGAMS „RITMAS, JUDESYS IR KŪNO PERKUSIJA“

2019 m. spalio 23 d., trečiadienį, 11.00–15.45 val. 

Druskininkų M. K. Čiurlionio meno mokykla (Vytauto g. 23, Druskininkai)

DR. EIRIMO VELIČKOS SEMINARAS „RITMAS, JUDESYS IR KŪNO PERKUSIJA“

Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PAŽYMĖJIMAI (akreditavimo pažymėjimas Nr. KT3-2).

Kaina: 21.00 Eur (6 akad. val.) 

REGISTRACIJA (iki spalio 21 d.)


Ritmas – vienas svarbiausių muzikinės kalbos elementų. Jis gali tapti raktu kitų epochų, stilių, kultūrų muzikai pažinti. Ritmo reiškinių patyrimas per euritmiją, judesį ir kūno perkusiją turtina mokinių muzikinį žodyną, atveria kelius platesniam ir gilesniam muzikos supratimui. Lekt. E. Velička kviečia muzikos mokytojus leistis į įdomią ir įtraukiančią kelionę po ritmo pasaulį. Dalyviai bus supažindinami su aktualiais ir praktiškais ritmavimo ir ritmo mokymo(si) metodais: silabine mnemonika (ritmo skaitymas sutartiniais skiemenimis), kūno perkusija (ritmo atlikimas panaudojant skambiuosius judesius) bei judesio panaudojimo galimybėmis. Mokysimės ritmo ostinato pritaikyti dainoms, žaisime ugdomuosius ritminius žaidimus, mokysimės kurti savo ritmus pagal tam tikras taisykles, improvizuosime. Susipažinsime ir su kai kuriais sudėtingesniais ritmo reiškiniais: mišriaisiais metrais, svingo ritmika, Brazilijos bossa nova, Vakarų Afrikos poliritmija, arabų, persų, indų ritmai.

Seminaras naudingas įvairių institucijų muzikos mokytojams, siekiantiems, kad jų pamokos taptų įdomesnės, turiningesnės ir šiuolaikiškesnės, atitiktų šiuolaikinių mokinių poreikius ir lūkesčius. Programos tikslas – supažindinti muzikos mokytojus su moderniais ritmikos mokymo metodais ir praktinio jų panaudojimo muzikos pamokoje galimybėmis, praturtinti jų žinias apie įvairių epochų ir pasaulio kultūrų ritmiką; lavinti mokytojų ritmavimo, improvizavimo, kūrybos, komunikavimo gebėjimus, skatinti pedagogus aktyviai ir kūrybiškai naudoti ritmavimą, judesį ir kūno perkusiją muzikos pamokose.

Programos uždaviniai: supažindinti mokytojus judesio panaudojimo muzikos pamokoje galimybėmis su šiais ritmo mokymo metodais: silabinė mnemonika (skandavimas sutartiniais skiemenimis), kūno perkusija (ritmo atlikimas skambiaisiais judesiais), ritminio improvizavimo, komponavimo, pritaikymo didaktinėmis galimybėmis; analizuoti ritmo reiškinius įvairių stilių, epochų, kultūrų muzikoje (Afrikos, Brazilijos, Indijos ritmai, svingo ritmika); lavinti pedagogų ritmavimo, improvizavimo, komponavimo, judesio raiškos įgūdžius; pristatyti žymiausių muzikinio ugdymo sistemų kūrėjų (E. Jaques-Dalcrose’o, C. Orffo, E. Gordono) ritmo mokymo idėjas; skatinti pedagogus įgytas žinias apie ritmą kūrybiškai taikyti pedagoginiame darbe; aptarti ritmavimo, judesio, kūno perkusijos praktinio panaudojimo muzikos pamokose galimybes; dalytis gerąja metodine patirtimi.

Programos turinys:

  • teorinė dalis (1,5 val.) – ritmo fenomenologija ir tipologija; pagrindiniai ritmo mokymo principai (garsas-judesys-ženklas; kinestezinė ir silabinė mnemonika); muzikinių veiksenų įvairovė ir jų tarpusavio sąsajos: dainavimas ir grojimas muzikos instrumentu, solfedžiavimas ir ritmavimas, natų skaitymas ir užrašymas, muzikos klausymas ir muzikinės kultūros pažinimas, improvizavimas ir kūrybiniai žaidimai; įvairių kultūrų ir žemynų ritmo reiškinių pristatymas (džiazo ir svingo ritmika, Brazilijos Bossa nova, Vakarų Afrikos poliritmija, Indijos tala).
  • Praktinė dalis (4 val.) – kūno perkusijos pratimai ir silabinė ritmo mnemonika, judesio pritaikymas skambančios muzikos pobūdžiui perteikti; didaktiniai ugdomieji ritmo žaidimai; rimo struktūrų improvizavimas pagal duotą sąlygą; ritmo etiudų, kanonų, ostinato komponavimas; ritmo pritaikymas dainoms; tradicinių skudučių ansamblų skudučiavimas; kūrybinių ritmikos užduočių iš pratybų sąsiuvinių komplekto „Septynios gaidos“ (5–8 kl.) nagrinėjimas.
  • Aptarimas ir diskusija (0,5 val).  

Dr. Eirimas Velička – Lietuvos etnomuzikologas, muzikos pedagogas, muzikas. Lietuvos muzikos ir teatro akademijos dėstytojas, Šeškinės pradinės mokyklos muzikos mokytojas metodininkas, Vilniaus kolegijos lektorius, įvairių muzikos vadovėlių autorius. Dirbdamas Lietuvos pedagoginiame institute, aktyviai prisidėjo rengiant pradinių klasių moksleivių muzikos pedagogikos programą, daug dėmesio skyrė pradinių klasių moksleivių muzikalumo tyrimui ir naujų būdų jam lavinti sklaidai. Tarptautinių konferencijų dalyvis, daugelio muzikos vadovėlių autorius, yra paskelbęs mokslinių straipsnių muzikos pedagogikos tema.
2018 m. birželio 4 d. kompozitorių namuose vykusiose geriausių praėjusių metų muzikologijos darbų autorių apdovanojimo iškilmėse, Eirimas Velička buvo apdovanotas O. Narbutienės premija už inovatyvią ir atvirą pedagogiką bei autentiškumą ir metodikos dermę monografijoje „Lietuvių etninė muzika pradinio muzikinio ugdymo sistemoje“. 


BENDRAUKIME:
LMTA Karjeros ir kompetencijų centras
Tel. nr. +370 686 72012; (8 5) 26 111 42
kkcrenginiai@lmta.lt
www.kkc.lmta.lt
Draugaukime Facebooke

 

2019/10/24

CHORINĖS MUZIKOS KONCERTAS

2019 m. spalio 24 d., ketvirtadienį, 16 val.

LMTA Didžiojoje salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius)

CHORINĖS MUZIKOS KONCERTAS 

Dainuoja LMTA Mišrus choras (vadovas doc. Gintautas Venislovas, chormeisteris asist. dr. Linas Balandis) 

Diriguoja Choro dirigavimo katedros II ir III kuros studentai: 
Evaldas Alekna (doc. G. Venislovo kl.)
Augustė Andrijauskaitė (prof. D. Puišio kl.)
Sandra Bareikaitė (prof. P. Gylio kl.)
Jianjun Chen (prof. V. Miškinio kl.)
Monika Grigaitytė (prof. Č. Radžiūno kl.)
Ieva Mikalajūnaitė (doc. G. Venislovo kl.)
Lukas Pastarnokas (prof. V. Miškinio kl.)
Mintauė Petraitytė (prof. D. Puišio kl.)
Evita Rudžionytė (prof. V. Miškinio kl.)
Julius Šidlauskas (prof. Č. Radžiūno kl.)
Povilas Vanžodis (prof. V. Miškinio kl.)
Ūla Zemeckytė (prof. V. Miškinio kl.) 

Koncertą veda Lina Poškytė. 

Programoje: F. Mendelssohn, F. Poulenc, B. Kutavičius, J. Tamulionis, V. Augustinas, R. Gražinis, Z. Bružaitė, G. Svilainis, G. Kalinas, D. Zakaras.

Įėjimas laisvas. Maloniai kviečiame! 

2019/10/28

VAKARAS PROF. MARIAM AZIZBEKOVOS 100-MEČIUI

2019 m. spalio 28 d., pirmadienį, 18 val. 

LMTA Didžiojoje salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius)

VAKARAS SKIRTAS PIANISTĖS, PROFESORĖS MARIAM AZIZBEKOVOS 100-OSIOMS GIMIMO METINĖMS

Dalyvauja pianistai: Zecharia Plavin (Izraelis), Irena Jančevskytė (Vokietija), Sergejus Okruško, Birutė Vainiūnaitė, Viktoras Paukštelis, Aušra Banaitytė, taip pat: Petras Kunca (smuikas), Balys Vaitkus (klavesinas), Arūnas Šlaustas, Vytautas Paukštelis (elektronika).

Koncertą veda prof. Jurgis Karnavičius.          

Programoje: J. S. Bach, F. Chopin, R. Schumann, F. Liszt, E. Grieg, C. Debussy, I. Stravinsky.

Įėjimas laisvas. Maloniai kviečiame!