Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai
Agnė Matulevičiūtė (kompozicija, MD4). Konceptas kaip komponavimo principas
Joana Daunytė-Savickienė (arfa, MD4). Repertuaro arfai formavimo tematika
Kristupas Gikas (kamerinis ansamblis, MD4) Akustinio muzikos instrumento išplėstinių galimybių naudojimas interaktyvioje elektroninėje sistemoje
Raminta Naujanytė (kompozicija, MD4). Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje
Gintarė Kaminskaitė (violončelė, MD4). Violončelės išplėstinių technikų raiškos amplitudė ir ją lemiantys veiksniai
Neringa Valuntonytė (fortepijonas, MD4) Akademinės muzikos atlikėjo meninės tapatybės ir asmeninio prekės ženklo sąveika
Viltė Žakevičiūtė (kompozicija, MD4). Harmonijos akustinio intensyvumo aspektai muzikos kompozicijoje
Julija Andersson (smuikas, MD3). Minimalizmas virtuozams: smuikininko atvejis
Lora Marija Kmieliauskaitė (kamerinis ansamblis, MD3). Muzikos atlikėjo kūrybiškumo potencialas šiuolaikinio meno lauke
Matas Samulionis (kamerinis ansamblis, MD3). Šiuolaikinė improvizacinė muzika: įkodavimas ir iškodavimas
Paulius Gefenas (fleita, MD3). Tapatybinė fleitos raida XX a. Europoje
Beata Preisaitė-Šidiškienė (fleita, MD2). Fleitos portretas Carlo Nielseno kūryboje
Dovilė Kazonaitė-Gadliauskienė (dainavimas, MD2). Vokalistų parengimo ateities gairės
Rasa Dzimidaitė (dainavimas, MD2). Vokalinės ir kompozicinės technikų koreliacija XXI a. pradžios Lied muzikinėje tradicijoje: Sprechgesang atvejis
Paulius Prasauskas (dainavimas, MD2). Menų integralumo jungtys operoje: atlikėjiškas aspektas
Snieguolė Pranulienė (kompozicija, MD2). Modernių muzikos komponavimo metodų taikymas meno sveikatai projektuose
Beata Juchnevič (kompozicija, MD1). Šiuolaikinės triukšmo muzikos komponavimas
Julija Bagdonavičiūtė (kamerinis ansamblis, MD1). Multimodalumas šiuolaikinės muzikos kompozicijose: atlikėjo perspektyva
Ryhor Kharanenko (kamerinis ansamblis, MD1). Multidimensional timbre control on the saxophone: an exploration of timbre-changing techniques
Andrius Šiurys (kompozicija, MD1). Virtuali trijų dimensijų garso erdvė kaip muzikos komponavimo priemonė
* Skliausteliuose nurodyta specialybė ir studijų metai