Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai
Vesta Rasa Grabštaitė (teatras, TKD4)*. Fundamentalūs vaidybos dėsniai
Milda Al-Slamah (teatras, TKD4). Savarankiškos teatro kūrėjos suvaržymų įveika: sąmonės teatro link
Ieva Jackevičiūtė (teatras, TKD4). Spektaklių, skirtų vaikams nuo 0 iki 5 metų amžiaus, kūrybos ypatumai
Akvilė Gelažiūtė (kinas, TKD4). Absurdo humoro strategijos kine
Indrė Dirgėlaitė (teatras, TKD4). CVT metodas laisvojoje improvizacijoje teatre
Miglė Bereikaitė (teatras, TKD3). Įvietinto teatro fenomenas: peizažas ir meninės praktikos
Žilvinas Vingelis (teatro režisūra, TKD3). Vizualinio teatro genezė ir poetika. Montažas, kaip vizualinio teatro dramaturgijos metodas
Aistė Stonytė-Budzinauskienė (kinas, TKD3). Laiko dramaturgija dokumentinio kino kūrimo procese
Greta Grinevičiūtė (šokis, TKD3). Choreografijos ir ekrano sąveikos
Monika Klimaitė-Daunienė (teatro režisūra, TKD2). Galios struktūros dekonstrukcija kolektyvinės kūrybos principais grįstame spektaklio kūrimo procese
Miglė Križinauskaitė-Bernotienė (kinas, TKD2). AŠ eksperimentiniuose kelionių filmuose: kūrybinės strategijos
Rimantas Ribačiauskas (teatro režisūra, TKD2). Interaktyvumas dalyvavimo teatro dramaturgijoje
Darius Rabašauskas (teatro režisūra, TKD2). Peizažo idėja teatre: nelaikiškumas kaip režisieriaus kūrybinė strategija
Eglė Vertelytė (kinas, TK1). Užkadrinio pasakotojo panaudojimo galimybės vaidybinio kino naratyvo konstravime
Indrė Puišytė-Šidlauskienė (šokis, TK1). Interaktyvus patyrimas šiuolaikinio šokio teatre: psichologinių efektų panauda
Inga Kuznecova (šokis, TK1). Šiuolaikinio šokio ir kosmoso erdvėlaikinės tvarkos paralelės ir interpretacija
Airida Gudaitė-Žakevičienė (šokis, TK1). Urbanistinio šokio sklaida šiuolaikinio scenos meno kontekstuose
* Skliausteliose nurodyta specialybė, studijų metai.