Our site uses cookies to ensure you quality of service. By continuing browsing you agree with our Cookie policy , Privacy policy

Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai

Agnė Matulevičiūtė (kompozicija, MD4)*.  Konceptas kaip komponavimo principas

Kristupas Gikas (kamerinis ansamblis, MD4) Akustinio muzikos instrumento išplėstinių galimybių naudojimas interaktyvioje elektroninėje sistemoje

Raminta Naujanytė (kompozicija, MD4). Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje

Gintarė Kaminskaitė-Rudič (violončelė, MD4). Violončelės išplėstinių technikų raiškos amplitudė ir ją lemiantys veiksniai

Neringa Valuntonytė (fortepijonas, MD4) Akademinės muzikos atlikėjo meninės tapatybės ir asmeninio prekės ženklo sąveika

Julija Andersson (smuikas, MD4). Minimalizmas virtuozams: smuikininko atvejis 

Lora Marija Kmieliauskaitė (kamerinis ansamblis, MD4). Muzikos atlikėjo kūrybiškumo potencialas šiuolaikinio meno lauke

Matas Samulionis (kamerinis ansamblis, MD4). Šiuolaikinė improvizacinė muzika: įkodavimas ir iškodavimas

Paulius Gefenas (fleita, MD4). Tapatybinė fleitos raida XX a. Europoje

Dovilė Kazonaitė (dainavimas, MD3). Vokalistų parengimo ateities gairės

Paulius Prasauskas (dainavimas, MD3). Menų integralumo jungtys operoje: atlikėjiškas aspektas

Rasa Dzimidaitė-Mankauskienė (dainavimas, MD2). Vokalinės ir kompozicinės technikų koreliacija XXI a. pradžios Lied muzikinėje tradicijoje: Sprechgesang atvejis

Beata Preisaitė-Šidiškienė (fleita, MD2). Fleitos portretas Carlo Nielseno kūryboje

Snieguolė Pranulienė (kompozicija, MD2).  Modernių muzikos komponavimo metodų taikymas meno sveikatai projektuose

Beata Juchnevič (kompozicija, MD2). Šiuolaikinės triukšmo muzikos komponavimas

Julija Bagdonavičiūtė (kamerinis ansamblis, MD2). Multimodalumas šiuolaikinės muzikos kompozicijose: atlikėjo perspektyva

Ryhor Kharanenko (kamerinis ansamblis, MD2). Multidimensional timbre control on the saxophone: an exploration of timbre-changing techniques 

Andrius Šiurys (kompozicija, MD2). Virtuali trijų dimensijų garso erdvė kaip muzikos komponavimo priemonė 

Dominykas Snarskis (mušamieji, MD1). Kultūrinių tekstų konstrukcijos ir sankirtos šiuolaikinės improvizacijos raiškoje

Morta Kacion-Strømberg (klarnetas, MD1). Psichoemocinis ir fizinis atlikėjo pasiruošimas viešam muzikavimui: neuroplastiškumo ir aktyvios motorikos sąveika

Salomėja Petronytė (dainavimas, MD1). Vokalogija: garso komunikacija XX a. pab.–XXI a. lietuvių muzikoje

 

 *Skliausteliuose nurodyta specialybė ir studijų metai