Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

GRĮŽTAMASIS RYŠYS KŪRYBINIAME PROCESE: „CRITICAL RESPONSE“ METODO PRAKTIKA

2024 m. spalio 28 d., 10:00
LMTA J. Karoso salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius)

GRĮŽTAMASIS RYŠYS KŪRYBINIAME PROCESE: „CRITICAL RESPONSE“ METODO PRAKTIKA

2024 m. spalio 28 d. kviečiame į lektorės dr. Gabijos Natalevičienės praktinį seminarą „Grįžtamasis ryšys kūrybiniame procese: Critical Response metodo praktika“.

Seminaras organizuojamas tik gyvu formatu, registracija vyksta iki spalio 25 d. Kadangi vietų skaičius ribotas, registracija gali būti sustabdoma anksčiau.

Dalyvio mokestis: 25 Eur.

Išduodami kvalifikacijos kėlimo pažymėjimai.

REGISTRACIJOS FORMA

Šiuolaikinis pasaulis nuolat keičiasi, atverdamas kūrybingai asmenybei daug galimybių realizuoti savo turimą potencialą. Kita vertus, greitai vykstantys pokyčiai reikalauja ypatingo lankstumo ir gebėjimo prisitaikyti. Todėl šiandien, kalbant apie šiuolaikiškos ir kūrybiškos asmenybės ugdymą, psichologinio raštingumo temos tampa vis labiau aktualios, o ugdytojai skatinami ieškoti būdų, kurie padėtų atskleisti unikalius kiekvieno ugdytinio gebėjimus.

Amerikiečių choreografė Liz Lerman 1990 m. sukūrė naudingo grįžtamojo ryšio metodą, kuriame ypatingas dėmesys skiriamas žmogaus psichologijos aspektams, suvokiant jų įtaką ir svarbą kūrybos procesams. Critical Response metodas ­­– tai raktas į gilesnį savęs ir kitų pažinimą, autentišką ir laisvą kūrybinę raišką, konstruktyvius profesinius santykius ir gebėjimą burti aplink save kūrybos procesams palankią terpę. Metode atsispindi ilgamečiai autorės kaip menininkės ir pedagogės tyrinėjimai, siekiant atskleisti savo ir kitų kūrybiškumą. Atverdama erdvę giliam dialogui tarp kūrėjo ir publikos, ši autorės sukurta struktūruota refleksijos forma kviečia jos dalyvius nuolat permąstyti ir kvestionuoti savo asmenines nuostatas, moko atskirti subjektyvias nuomones / vertinimus nuo vertingų ir objektyviai naudingų vykstančiam kūrybos procesui. Dirbantiems profesionalų rengime, šis metodas gali padėti tinkamai balansuoti tarp profesinių standartų ir kūrybinės raiškos originalumo.

Seminaras skirtas pedagogams, mentoriams ir įvairių sričių atstovams, kurių darbas susijęs su kūrybinių procesų kuravimu.

Tikslas – išmokti suteikti konstruktyvų ir naudingą grįžtamąjį ryšį, gilinsis į įrankius, padedančius atskleisti asmeninį kūrybinį potencialą.

Uždaviniai:

  • Teoriškai ir praktiškai susipažinti su Critical Response metodu, siekiant, kad kiekvienas individualiai ar su grupe išbandys save tiek kūrybinį darbą pristatančio, tiek reflektuojančio / vertinančio vaidmenyje;
  • Atlikti įvairias praktines (apšilimo, įvadines, refleksijos ir pan.) užduotis, kurių metu dalyviai turės galimybę susipažinti su bazinėmis koučingo technikomis, tokiomis kaip aktyvus klausymasis ir atspindėjimas, neutralių klausimų formulavimas ir kt.

Apie seminaro lektorę:

Gabija Natalevičienė (g. 1984) – pianistė, pedagogė, koučingo / mentorystės specialistė. Baigė fortepijono specialybę M. K. Čiurlionio menų mokykloje. 2003–2010 m. studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje (bakalauro ir magistro studijos, prof. Veronika Vitaitė). 2005–2006 m. mokėsi Janáčeko muzikos ir teatro akademijoje (Brno, Čekija, prof. Jiří Skovajsa). 2014 m. apgynė meno daktaro laipsnį su tema „Sakralumas kūryboje fortepijonui: ženklai ir interpretacija“. Nuo 2012 m. yra Lietuvos muzikos ir teatro akademijos lektorė. Dėstomi dalykai: bendras fortepijonas, Critical Response metodas, koučingo metodas ir savirefleksija.

Meninėje veikloje G. Natalevičienė pasižymi kaip unikalaus braižo pianistė, besigilinanti į sakralumą, meditatyvumą, žmogaus psichologiją ir to raišką muzikoje. Fortepijono repertuare ir atlikime pianistė nuolat ieško naujų spalvų, o savo rečitaliams ir koncertams neįprastų formų. Apie tai byloja ir jos pastarieji meniniai projektai – „Velyknaktis su Olivier Messiaenu“ (2016 m., šv. Kotrynos bažnyčia), „Muzika ir meditacija (2015, Kristupo vasaros festivalis), „Sustojęs laikas“ (2021, kartu su kompozitoriumi Mykolu Natalevičiumi), „Būsenos“ (2023, Festivalis „Permainų muzika“) ir kt.

Greta meninės veiklos, G. Natalevičienė didelį dėmesį skiria kūrybinei edukacinei veiklai, gilinasi į koučingo / mentorystės sritį. Stiprindama šios srities įgūdžius, dalyvavo įvairiose programose ir mokymuose Lietuvoje bei užsienyje:

  • „Koučingo ir mentorystės įgūdžių stiprinimas“, Londono Guildhall aukštosios muzikos ir dramos mokyklos ir J. Sibelijaus akademijos kuruojamos organizacijos „Inovatyvi konservatorija“ (ICON) mokymai skirti aukštųjų mokyklų dėstytojams (Suomija, 2017);
  • Koučingo praktikos Londono Guildhall aukštojoje muzikos ir dramos mokykloje stebėjimas bei Critical Response metodo mokymai su metodo autore Liz Lerman (2017 m. SOKRATES/ERASMUS mokymosi vizitas);
  • 2021 m. intensyvūs 5 mėnesių kursai „Choaching-mentoring skills for advisers, teachers and mentors“ (Londono Guildhall aukštoji muzikos ir dramos mokykla). Įvykdyta 12 val. koučingo praktika su klientais, įgytas bazinius koučingo-mentorystės įgūdžius patvirtinantis sertifikatas (EMCC, EQA);
  • 2023 dalyvavo asociacijos „Kūrybinės jungtys“ įgyvendinamose programose ir mokymuose („Kūrybiško mokymosi fasilitavimo pagrindai“, „Refleksijos mokymai“ ir kt.. 2023-2024, kaip kurianti praktikė, dalyvavo šios asociacijos įgyvendinamoje programoje „Tyrinėjimo menas“ (Vilniaus „Taikos“ progimnazija).

Daugiau informacijos kkc.lmta.lt.