Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Dr. L. J. Piličiauskaitės ir dr. G. Gabnytės mokslinės monografijos sutiktuvės

Muzikos edukologijos tyrimų kontekstą tarpdisciplininio ugdymo ir emocinio raštingumo plėtros aspektu reikšmingai papildė mokslinė monografija „Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste“.

Doc. dr. Giedrė Gabnytė ir doc. dr. Lolita Jolanta Piličiauskaitė (c) Albinas Šerkšnas

Knygos autorės doc. dr. Lolita Jolanta Piličiauskaitė ir doc. dr. Giedrė Gabnytė su skaitytojais diskutuoja apie neformaliojo muzikinio ugdymo problemas, pabrėždamos jog jis tampa vis aktualesnis, tačiau neretai yra izoliuotas nuo visuomeninių aktualijų, ugdymo inovacijų, nevisiškai išnaudojamos praktinės ugdymo galimybės. Mokslo monografijoje pristatomi empirinio tyrimo rezultatai atskleidė, kad instrumento dalyko pamokoje Emocinio imitavimo metodą naudojant kaip būdą mokyti interpretuoti muzikos atlikimo įgūdžių siekiama ne direktyviai reikalaujant, o atraktyviai mokinį įtraukiant į jam asmeniškai prasmingą disputą, skatinantį apmąstyti savo išgyventas patirtis, reikšti jausmus, kuriant naują meninį rezultatą.

Apie monografiją plačiau – spalio 18 d. 18 val. Juozo Karoso salėje knygos pristatymo šventėje. Dalyvauja recenzentai prof. dr. Asta Rauduvaitė (VDU Švietimo akademija), prof. habil. dr. Leonidas Melnikas, Nacionalinės švietimo agentūros direktorė Rūta Krasauskienė, smuiko mokytoja ekspertė Ieva Tijūnėlienė, vargonininkė doc. dr. Eglė Šeduikytė-Korienė. Renginio vedėja – prof. dr. Ramunė Kryžauskienė.

LMTA Pedagogikos katedros informacija 
2022 10 11