Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Klaipėdos fakultete vyko Erasmus+ projektas „TEGA“

Kaip analoginiai žaidimai gali būti pritaikyti aukštojo mokslo kontekste? Tikriausiai esate girdėję apie „Lego“ kaladėles, stalo žaidimus „Dixit“ ir „Internota“. Pavyzdžiui, žaidimo „Dixit“ kortelės padeda asociatyviam mąstymui, „Lego“ kaladėlės – savo profesinės ateities perspektyvoms numatyti, o stalo žaidimas „Internota“ –  skatina kiekvieno mūsų tvaresnio gyvenimo galimybių aptarimui.

Nuotraukose – akimirkos iš Erasmus+ strateginių partnerysčių projekto „TEGA“ (TEGA – “Training the Educators to Facilitate the Teaching and Assessment of the Abstract Syllabus by the use of Serious Games”) sklaidos renginio, kuris įvyko 2023 m. kovo 6d. Jį iniciavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Klaipėdos fakulteto Taikomojo teatro programos koordinatorė doc. Raimonda Agnė Medeišienė.

Džiaugiamės, jog LMTA Klaipėdos fakulteto aplinkoje sklando kūrybiškumo dvasia – čia „žaidžiančio žmogaus“  koncepcija yra savaime suprantama. Tačiau analoginių žaidimų integracija į mokymosi procesą gali padovanoti naujų idėjų.

LMTA informacija
2023 03 08