Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Pedagogikos katedros dėstytojos – Belgrado menų universitete

Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Pedagogikos katedros docentės dr. Giedrė Gabnytė ir dr. Lolita Navickienė balandžio 15-19 dienomis viešėjo Belgrado (Serbija) menų universitete, kur savo pedagogine patirtimi dalijosi su Muzikos fakulteto Solfedžio ir muzikos pedagogikos katedros bakalauro ir magistro programų studentais.

Paskaitų metu studentai buvo supažindinti su šiuolaikinio mokymo ypatumais, ugdymo turinio konstravimo principais, įvairiomis metodų klasifikacijomis bendrosios ir muzikos didaktikos kontekstuose. Paskaitose pristatytas Emocinio imitavimo metodas (EIM, autorė dr. L. Navickienė), pateikti jo praktinio taikymo pavyzdžiai instrumento dalyko mokymo kontekste. Siekiant praktiškai iliustruoti jaunojo pianisto interpretacinių gebėjimų lavinimo strategijas ir būdus, studentų ir dėstytojų auditorijai parodyta atvira fortepijono pamoka, kurioje skambėjo lietuvių autorių Ramintos Šerkšnytės, Vidmanto Bartulio, Valentino Bagdono, Vytauto V. Barkausko kūriniai fortepijonui. Paskaitose demonstruota video medžiaga „Pamoka, taikant EIM“, kurioje užfiksuotos LMTA muzikos mokyklos-studijos moksleivių (dr. G. Gabnytės fortepijono klasė) atliekamų kūrinių interpretavimo pratybos bei interviu pamokai pasibaigus.

Solfedžio ir muzikos pedagogikos katedros profesorė dr. Gordana Karan pabrėžė, kad pažintis su Lietuvos muzikinio ugdymo aktualijomis bei inovatyviais ugdymo metodais – trumpas, bet reikšmingas ekskursas, siekiant geriau pažinti įvairialypį ir sudėtingą Europos muzikos edukologijos diskursą. 

LMTA Pedagogikos katedra
2019 04 24