Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

II-OJI NUOTOLINĖ STUDENTŲ KONFERENCIJA „TEORIJOS ŽINGSNIAI PRAKTIKOS LINK“

2024 m. balandžio 24 d., trečiadienį, 10:00
„Microsoft Teams“ platformoje
 
II-OJI NUOTOLINĖ STUDENTŲ KONFERENCIJA „TEORIJOS ŽINGSNIAI PRAKTIKOS LINK“
 
Kviečiame jaunuosius tyrėjus – menų edukologijos krypties studentus į jau antrus metus rengiamą konferenciją „Teorijos žingsniai praktikos link“, kurioje diskutuosime aktualiais muzikos, šokio, teatro dalykų mokymo klausimais, dalinsimės atliktų edukacijos tyrimų rezultatais ir jų praktinio taikymo galimybėmis. Konferencija siekiama skatinti studentų – būsimų menų dalykų mokytojų – domėjimąsi muzikos, šokio, teatro edukologijos aktualijomis, gebant pastebėti stipriąsias, problemines, taisytinas edukacijos sritis bei motyvuoti mokslinei tiriamajai veiklai, dalinantis įžvalgomis, idėjomis, ugdymo patirtimi.
 
 Konferencijos pranešėjus kviečiame registruotis iki 2024 m. balandžio 19 d. 16.00 val., užpildant elektroninę registracijos formą (spausti čia). Registruojantis būtina nurodyti pranešimo pavadinimą ir trumpą jo anotaciją. Užsiregistravę pranešėjai gaus patvirtinimą apie sėkmingą registraciją. Prisijungimas ir konferencijos programa bus išsiųsti registracijos formoje nurodytu el. paštu likus dienai iki renginio.
 

PROGRAMA

10.00-10.05 Konferencijos atidarymas
10.05-10.20 Skirmantas Latvaitis „Mokymosi groti altu ypatumai: pereinamojo laikotarpio, keičiant instrumentą, iššūkiai“
10.20-10.35 Žyginta Jašinskaitė „Aukštesniųjų klasių mokinių improvizavimo gebėjimų ugdymas džiazinio vokalo pamokose“
10.35-10.50 Evelina Gancevska „Gerklų padėties vaidmuo ugdant klasikinio dainavimo būsimą profesionalą“
10.50-11.05 Augustė Dūdaitė „Mokinių į(si)traukimas į solfedžio pamokos veiksenas 5-8 (ne)formaliojo muzikinio ugdymo klasėse“
11.05-11.20 Kotryna Račiūnaitė „Skirtingų muzikinės klausos lavinimo metodų taikymas solfedžio dalyko mokymo praktikoje“

Pertrauka 10 min.

11.30-11.45 Jekaterina Tretjakova „Dainavimo įtaka ikimokyklinio amžiaus vaikų psichosocialinei ir kognityvinei raidai“
11.45-12.00 Skirmantė Kirkliauskaitė „Muzikos kūrinio mokymasis mintinai skambinant fortepijonu: teorija ir praktika“
12.00-12.15 Jelena Dementjeva „Mokinių somatinio intelekto ugdymo ypatumai šokio pamokoje“
12.15-12.30 Aneta Augutytė „Pradinių klasių mokinių klasikinio šokio gebėjimų ugdymas neformalaus ugdymo institucijoje“
12.30-12.45 Evaldas Račkauskas „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių pradinių klasių mokinių įtrauktis šokio pamokoje“
12.45-13.00 Konferencijos uždarymas

Konferenciją moderuoja doc. dr. Lolita Jolanta Piličiauskaitė

Prisijungimo informacija „Microsoft Teams“
Meeting ID: 370 579 503 621
Slaptažodis: GhYSSm


 
Kas gali skaityti pranešimą?
 
Konferencijoje kviečiami dalyvauti menų (muzikos, šokio, teatro) edukologijos krypties bakalauro studijų ketvirto kurso studentai.
 
Reikalavimai pranešimui:
· Pranešimas turi atitikti konferencijos tematiką.
· Pranešimo trukmė – iki 10 minučių.
· Pranešimo formatas – pristatymas žodžiu, naudojant PowerPoint programą.
· Pranešimą gali rengti vienas arba du pranešėjai.
 
Konferencijos uždaviniai:
1. Stiprinti menų edukologijos krypties studentų gebėjimą pažinti, analizuoti ir reflektuoti menų edukacijos diskursą ir jį veikiančius faktorius, aplinkybes.
2. Formuoti menų edukologijos srities tyrėjo kompetencijas.
3. Gilinti komunikavimo, bendradarbiavimo kompetencijas.
 
Konferencijos dalyviams išduodami LMTA KKC sertifikatai. Geriausias pranešimas bus apdovanotas specialiu prizu.
 

Kontaktinis asmuo
Giedrė Gabnytė
 
Deimantė Kavaliauskaitė