„LIED“ ŽODIS IR MUZIKA
2018 m. spalio 25 d., ketvirtadienį, 19:00 val.
LMTA Juozo Karoso salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius)
LIED ŽODIS IR MUZIKA
Vokiečių kalbos dienų „Ö kaip vokiškai?“ programos koncertas
PROGRAMA
Robert Schumann (1810–1856)
Zwei Venetianische Lieder („Dvi venecijetiškos dainos“) iš ciklo„Mirtos“, op. 25 (ž. T. Moore)
Johannes Brahms (1833–1897)
Von ewiger Liebe („Amžina meilė“), op. 43 nr. 1 (ž. J. Wentzig)
SAULĖ ŠERYTĖ (mecosopranas)
JOLANTA KLENOVSKA (fortepijonas, doc. Audronės Kisieliūtės kl.)
Richard Strauss (1864–1949)
Ich trage meine Minne (K. F. Henckel ž., op. 32, Nr. 1)
Ruhe, ruhe meine Seele (K. F. Henckel ž., op. 27, Nr. 1)
VILMA KURPYTĖ (sopranas)
BENEDIKTAS BARTULIS (fortepijonas, prof. Irenos Armonienės kl.)
Franz Schubert (1797–1828)
Danksagung an den Bach („Padėka upeliui“)
Am Feierabend („Šventinis vakaras“)
Der Neugieriege („Smalsumas“)
iš ciklo balsui ir fortepijonui „Gražioji malūnininkė“ , ž. W. Mueller, op. 25
ARMINAS SKIRVAINIS (baritonas)
BRIGITA ČEPANAUSKAITĖ (fortepijonas, prof. Nijolės Ralytės kl.)
Franz Schubert (1797–1828)
Eifersucht und Stolz („Pavydas ir išdidumas“) iš ciklo iš ciklo balsui ir fortepijonui „Gražioji malūnininkė“ , ž. W. Mueller, op.25
Trockne Blumen („Sudžiūvusios gėlės“)
ARMINAS SKIRVAINIS (baritonas)
ORESTAS VAGUSEVIČIUS (fortepijonas, prof. Irenos Armonienės kl.)
Johannes Brahms (1833–1897)
Alte Liebe (C. A. Candidus ž., op. 72, Nr. 1)
Staendchen (F. T. Kugler ž., op. 106, Nr. 2)
Unbewegte laue Luft (G. F. Daumer ž., op. 57, Nr. 8)
SAULĖ ŠERYTĖ
JULIUS PAUKŠTĖ (fortepijonas, doc. Eglės Perkumaitės kl.)
Franz Schubert (1797–1828)
Du bist die Ruh
Gretchen am Spinnrade
DOVILĖ KAZONAITĖ (sopranas)
ANTANĖ GURSKAITĖ (fortepijonas, lekt. Eglės Kižytės-Ramonienės kl.)
Hugo Wolf (1860–1903)
Auf eine Christblume I („Kalėdų rožei“)
Nixe Binsefuss (E. Mörike ž.)
SAULĖ ŠERYTĖ (mecosopranas)
LAURYNA LANKUTYTĖ (fortepijonas, prof. Nijolės Ralytės kl.)
Koncertą veda lekt. dr. EGLĖ KIŽYTĖ-RAMONIENĖ
Lied – germanų kraštų vokalinės muzikos žanras, turintis labai gilias ir kerotas šaknis: nuo XII a. trubadūrų dainų iki folkloro muzikos, nuo bažnytinės vokalinės kūrybos iki XX a. darbo dainų ar protestantų giesmių. Vis dėlto Lied aukso epocha – XIX amžius, kai austrų ir vokiečių kompozitoriai kūrė muziką balsui ir fortepijonui. Žinoma, autoriai tokius kūrinius komponavo ir anksčiau, bet romantizmo epochoje nepaprastai suklestėjo vokiečių literatūra ir poezija, inspiravusi daugelį kompozitorių.
Renginio partneris – Goethe institutas Vilniuje.
Įėjimas laisvas. Maloniai kviečiame!