Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

NUOTOLINIS SEMINARAS „ĮTRAUKUSIS UGDYMAS – GRĖSMĖ AR GALIMYBĖ?“

2024 m. kovo 15 d., 10:00-14:30 val.
Nuotolinių mokymų platforma „Zoom“

NUOTOLINIS SEMINARAS „ĮTRAUKUSIS UGDYMAS – GRĖSMĖ AR GALIMYBĖ?“
 
Kviečiame š. m. kovo 15 d. (penktadienį), 10:00-14:30 val. dalyvauti lektorės Loretos Tamulaitienės nuotoliniame seminare „Įtraukusis ugdymas: grėsmė ar galimybė?“. Seminaras vyks nuotolinių mokymų platformoje „Zoom“.
 
Registracija į seminarą vysta iki kovo 13 d. 16 val.
 
 
2024 m. – tai atskaitos taškas, kai nuosekliai pradedamos įgyvendinti įtraukiojo ugdymo nuostatos visose ugdymo įstaigose. Mokyklose didėja socialinė ir kultūrinė įvairovė, daugėja skirtingų poreikių turinčių vaikų, kuriems reikalingas individualus dėmesys bei jų savitumą atliepiantys ugdymo metodai.
 
Seminaro metu dalyviai sužinos ir apmąstys įtraukiojo ugdymo prielaidas, galimybes, kaip sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui ugdytis pagal savo potencialą, atliepti visų besimokančiųjų poreikius, kaip atpažinti įtraukiojo ugdymo pridėtinę vertę kiekvienam mokiniui ir visai mokyklos bendruomenei, kaip keisti nuostatas. Svarbu akcentuoti, jog įtraukusis ugdymas – darbas su kiekvienu mokiniu, o ne tik darbas tik su specialiųjų poreikių vaikais. Šio seminaro lektorė pasidalins savo patirtimi dirbant su mokiniais, turinčiais mokymosi, socialinių, psichologinių problemų. Taip pat bus analizuojami konkretūs įsitraukimą skatinantys metodai: mokinio pažinimas, patirtinės veiklos, trišaliai pokalbiai, rašinys, kaip vaiko pažinimo įrankis, refleksija, kaip svarbiausia grįžtamojo ryšio priemonė, individualus planas ir SMART tikslo kėlimas bei įgyvendinimas.
 
Seminaro metu dalyviams bus pristatyti praktiniai įtraukiojo ugdymo pavyzdžiai, metodai, aptarti aštuoni įtraukiojo ugdymo principai pagal Loretos Tamulaitienės knygą „Paraščių vaikai“(2022).
 
Daugiau informacijos: kkc.lmta.lt