Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

SEMINARAS „IKIMOKYKLINUKŲ IR PRADINUKŲ PIEŠINIŲ PSICHOLOGINĖ ANALIZĖ“

2019 m. lapkričio 28, gruodžio 5 d., ketvirtadieniais, 10.00–14.30 val.

LMTA II (Kongresų) rūmuose (Vilniaus g. 6-2, Vilnius)

LEKT. LAUROS DUBOSAITĖS TĘSTINIS SEMINARAS „IKIMOKYKLINUKŲ IR PRADINUKŲ PIEŠINIŲ PSICHOLOGINĖ ANALIZĖ“

Kaina: 41.00 Eur. (18 akad. val.)

Tikslinė grupė: Dalykų mokytojai (muzikos mokytojai), ikimokyklinio ugdymo institucijų pedagogai.

REGISTRACIJA ( iki lapkričio 26 d.)

Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PAŽYMĖJIMAI (akreditavimo pažymėjimas Nr. KT3-2).

Programos tikslas – Išmokyti pedagogus praktinių vaikų piešinių analizavimo įgūdžių.


Programa skirta pedagogams dirbantiems su ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinių klasių amžiaus vaikais.

Piešinys – tai vienas iš geriausių būdų pažinti tokio amžiaus vaikus, nes tokio amžiaus vaikams yra sunku papasakoti apie savo savijautą, situaciją šeimoje ar iškylančias problemas. Piešinys gali padėti įvertinti vaiko intelektinį, emocinį ir socialinį vystymąsi. Be to, remiantis vaiko piešiniu galima  prognozuoti problemas, su kuriomis susidursime mokydami ar auklėdami vaiką.

Vaiko nupieštas šeimos piešinys atskleidžia šeimoje susiformavusius tarpusavio santykius, vaiko poziciją šeimoje. Panašiais principais remiantis galima įvertinti ir vaiko santykį su mokytoja ar auklėtoja, matyti vieno ar kito auklėjimo metodo poveikį vaikui.

Seminare bus pristatytas ir vaiko kognityvinių gebėjimų įvertinimo testas, naudojant piešinio metodiką, kuris leis geriau įvertinti ikimokyklinukų ar pradinukų pasirengimą mokytis ir priimti atitinkamus ugdomuosius sprendimus.

Programoje pateikiama ne tik su vaikų piešiniais susieta teorinė medžiaga, bet bus mokoma ir praktinių piešinio analizavimo įgūdžių, kad kiekvienas pedagogas po seminaro gebėtų savarankiškai analizuoti vaiko piešinį, atskleisdamas jame slypinčią psichologinę informaciją apie vaiką.  

Programos uždaviniai:

  • Pristatyti vaikų piešimo stadijas;
  • Aptarti informatyvius piešinių elementus;
  • supažindinti su pagrindiniais piešinių analizės principais;
  • pritaikyti įgytas žinias praktiškai.

Lekt. Laura Dubosaitė Psichologė, pedagogė, patirtinių mokymų vadovė. Psichologijos magistrė (Vilniaus universitetas, 1996 m.); Karjeros ugdymo konsultantė (baigė tęstinius profesinio tobulėjimo mokymus „Asmeninės karjeros valdymo patirtinė studija“; Vilniaus universitetas, UAB Kitokie projektai“, 2011-2012 m.). Daugiau kaip 20 metų dėsto Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. Daugiau kaip 10 metų veda kvalifikacijos tobulinimo seminarus psichologijos temomis. Nuo 2011 m. specializuojasi patirtinių mokymų srityje. 


BENDRAUKIME:
LMTA Karjeros ir kompetencijų centras
Tel. nr. +370 686 72012; (8 5) 26 111 42
kkcrenginiai@lmta.lt
www.kkc.lmta.lt
Draugaukime Facebooke