SEMINARAS „METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS KAIP ĮRANKIS MENO PEDAGOGO DARBE“
2021 m. balandžio 21 d., trečiadienį, 13.00–17.30 val.
Nuotolinio mokymosi aplinkoje „Zoom“
NUOTOLINIS SEMINARAS „METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS KAIP ĮRANKIS MENO PEDAGOGO DARBE“
Kviečiame į koučingo specialistės ir metaforinių asociatyvinių kortelių praktikės Eglės Lisauskaitės nuotolinį seminarą.
Registracija vyksta iki balandžio 19 d.
Kaina: 24 Eur
Metaforinės asociatyvinės OH kortelės (toliau – MAK) – profesionalų (psichologų, psichoterapeutų, dailininkų) sukurtas „įrankis“, kuris plačiai naudojamas įvairiose srityse. MAK naudoja psichologai, psichoterapeutai, konsultantai, socialiniai darbuotojai, mokytojai, personalo specialistai, koučingo specialistai. Taip pat MAK naudojamos ir mokyklose dirbančių meno pedagogų darbe. Viena iš OH MAK kūrėjų tikslų buvo priartinti meną arčiau žmonių, spausdinant į kišenę telpančias korteles, kuriose yra meniškai vaizduojami žmonės, jų gyvenamoji aplinka, gamta bei įvairios gyvenimiškos situacijos.
Pagrindinis darbo su MAK principas yra žaidimas. Naudojantis MAK nėra skaičiuojami taškai, nėra laimėtojų ir pralaimėtojų. Žaidimo principo taikymo tikslas – skatinti saugumo ir atsipalaidavimo atmosferą, kurioje žmonės gali saugiai ir drąsiai reikšti savo jausmus ir mintis, vidinius išgyvenimus, kurti savo vidinius vaizdinius ir juos realizuoti per įvairias veiklas, tame tarpe – ir menines.
MAK gali padėti:
- megzti ryšį, palaikyti ir plėsti bendravimą bei bendradarbiavimą tarp žmonių;
- ugdyti ir plėtoti kūrybiškumą, spontaniškumą;
- pažinti savo emocijas ir jausmus;
- ugdyti intuiciją;
- plėsti kognityvinius, pažintinius gebėjimus, mąstymo procesus;
- lavinti verbalinius ir komunikacijos gebėjimus;
- išreikšti save per įvairias menines veiklas – būti impulsu meninei kūrybai ir raiškai.
MAK gali tapti tiltu tarp meno pedagogų ir mokinių – padeda užmegzti ryšį tarp mokytojo ir ugdomojo; tyrinėti emocijas ir jausmus, kylančius dalyvaujant meninio ugdymo pamokose ir (ar) veiklose; padėti vizualizuoti menines „istorijas“; ieškoti sąsajų tarp meno ir savęs. Taip pat MAK galima naudoti kaip impulsą kurti savo muziką, piešinius, šokius, lipdinius, vaidinimus ir kt.
Tikslas – suteikti meno pedagogams būtiną teorinių žinių ir praktinių patirčių kiekį tam, kad jie savarankiškai gebėtų savo darbe naudoti MAK kaip „įrankį“.
Uždaviniai:
- Suteikti galimybę teoriškai ir praktiškai susipažinti meno pedagogams su MAK kaip įrankiu jų darbe.
- Skatinti stebėti savo, kaip meno pedagogo, emocijas, jausmus, mintis ir motyvaciją dalyvaujant šiame seminare.
Tikslinė grupė: meno ir kitų dalykų pedagogai.
Seminaro programa
Šiame seminare meno pedagogai turės galimybę:
- įgauti teorinių žinių apie pagrindinius darbo su MAK principus, 12 – 19 metų amžiaus žmonių ypatumus, (savi)motyvaciją;
- įgauti MAK kaip „įrankio“ meno pedagogo darbe praktinio naudojimo įgūdžius;
- asmeniškai įsitraukti ir aktyviai dalyvauti seminaro metu, atlikti praktines užduotis naudojantis MAK, stebėti ir reflektuoti savo asmenines patirtis naudojantis MAK;
- gauti teorinę ir praktinę dalomąją seminaro medžiagą (išskyrus MAK, kurios yra asmeninė lektorės nuosavybė). MAK seminaro metu bus panaudotos kaip vaizdinė priemonė.
Pasibaigus seminarui dalyviai:
- gebės savarankiškai praktiškai atlikti 2–4 pratimus naudojantis MAK;
- galės prisijungti prie uždaros MAK „Facebook“ grupės (skirtos visiems, įvairiais tikslais besinaudojančiais MAK), kur galės gauti tolimesnį palaikymą naudojantis MAK – užduoti rūpimus klausimus ir gauti atsakymus, susijusius su MAK naudojimu savo darbe, pasidalinti savo patirtimis naudojantis MAK, susipažinti su kitų žmonių, naudojančių savo darbe MAK patirtimis.
Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (veiklos vertinimo ir akreditavimo pažyma Nr. KT3-2).