SEMINARAS „AKTYVI MUZIKOS PAMOKA“
2019 m. rugsėjo 26 d., ketvirtadienį, 13.30–18.15 val.
LMTA II (Kongresų) rūmai: 2158 auditorija (Vilniaus g. 6-2, Vilnius)
LEKTORIAUS DR. EIRIMO VELIČKOS SEMINARAS „AKTYVI MUZIKOS PAMOKA“
REGISTRACIJA (iki rugsėjo 24 d.)
Kaina: 20.00 Eur (6 akad. val.)
Kviečiame į pirmąjį šių metų Lietuvos muzikos ir teatro akademijos lektoriaus dr. Eirimo Veličkos seminarą „Aktyvi muzikos pamoka“. Seminaras vyks 2019 m. rugsėjo 26 d., ketvirtadienį, 13.30-18.15 val. LMTA II (Kongresų) rūmų 2158 auditorijoje. Registracija – iki rugsėjo 24 d.
Šiuolaikinė pedagogika pabrėžia mokinio aktyvaus dalyvavimo ugdymo(si) procese svarbą ir laiko tai vienu svarbiausiu sėkmingo pedagoginio proceso veiksniu. Akcentuojama, kad įgūdis – žinojimas „kaip“ – ugdymo požiūriu yra aukštesnė žinojimo apraiška, negu sausos žinios – žinojimas „kad“ ir „apie“. Šia pamatine nuostata yra vadovaujamasi Émile’io Jaques’o-Dalcroese’o, Carlo Orffo, Zoltáno Kodály muzikinio ugdymo sistemose; ji nuosekliai plėtojama Davido J. Elliotto „Naujojoje muzikinio ugdymo filosofijoje“. Tenka pripažinti, kad į Lietuvos bendrąjį muzikinį ugdymą šios metodinės inovacijos vėluoja, o muzikos pamokose lig šiol vyrauja „mokymas APIE muziką“, o ne „muzikos mokymas – KAIP“.
Seminaras „Aktyvi muzikos pamoka“ naudingas muzikos ir pradinių klasių mokytojams, kurie norėtų praturtinti savo metodinį arsenalą aktyviais, inovatyviais ir kūrybiškais muzikinio ugdymo metodais, pereiti nuo pasyvaus „mokymo APIE muziką“ prie aktyvaus „muzikos mokymo“. Bus mokomasi aktyvių muzikavimo, komponavimo, improvizavimo, muzikos klausymosi metodų, supažindinama su komplektų „Mano muzika“ ir „Septynios gaidos“ kūrybinėmis idėjomis. Seminaro dalyviai turės galimybę pavartyti japoniškus, vokiškus, amerikietiškus muzikos vadovėlius. Seminaro metu bus plėtojamos mokytojų muzikinės, pedagoginės ir bendrakultūrinės kompetencijos.
Programos tikslas – supažindinti mokytojus su aktyvaus muzikinio ugdymo principais ir aktyviaisiais muzikos mokymosi (muzikavimo, komponavimo ir improvizavimo, muzikos klausymosi ir jos interpretavimo) metodais; tobulinti mokytojų muzikines ir bendrąsias kompetencijas, praktinius muzikinės pedagoginės veiklos įgūdžius.