II-OJI NUOTOLINĖ STUDENTŲ KONFERENCIJA „TEORIJOS ŽINGSNIAI PRAKTIKOS LINK“
„Microsoft Teams“ platformoje
PROGRAMA
10.00-10.05 Konferencijos atidarymas
10.05-10.20 Skirmantas Latvaitis „Mokymosi groti altu ypatumai: pereinamojo laikotarpio, keičiant instrumentą, iššūkiai“
10.20-10.35 Žyginta Jašinskaitė „Aukštesniųjų klasių mokinių improvizavimo gebėjimų ugdymas džiazinio vokalo pamokose“
10.35-10.50 Evelina Gancevska „Gerklų padėties vaidmuo ugdant klasikinio dainavimo būsimą profesionalą“
10.50-11.05 Augustė Dūdaitė „Mokinių į(si)traukimas į solfedžio pamokos veiksenas 5-8 (ne)formaliojo muzikinio ugdymo klasėse“
11.05-11.20 Kotryna Račiūnaitė „Skirtingų muzikinės klausos lavinimo metodų taikymas solfedžio dalyko mokymo praktikoje“
Pertrauka 10 min.
11.30-11.45 Jekaterina Tretjakova „Dainavimo įtaka ikimokyklinio amžiaus vaikų psichosocialinei ir kognityvinei raidai“
11.45-12.00 Skirmantė Kirkliauskaitė „Muzikos kūrinio mokymasis mintinai skambinant fortepijonu: teorija ir praktika“
12.00-12.15 Jelena Dementjeva „Mokinių somatinio intelekto ugdymo ypatumai šokio pamokoje“
12.15-12.30 Aneta Augutytė „Pradinių klasių mokinių klasikinio šokio gebėjimų ugdymas neformalaus ugdymo institucijoje“
12.30-12.45 Evaldas Račkauskas „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių pradinių klasių mokinių įtrauktis šokio pamokoje“
12.45-13.00 Konferencijos uždarymas
Konferenciją moderuoja doc. dr. Lolita Jolanta Piličiauskaitė
Prisijungimo informacija „Microsoft Teams“
Meeting ID: 370 579 503 621
Slaptažodis: GhYSSm
· Pranešimas turi atitikti konferencijos tematiką.
· Pranešimo trukmė – iki 10 minučių.
· Pranešimo formatas – pristatymas žodžiu, naudojant PowerPoint programą.
· Pranešimą gali rengti vienas arba du pranešėjai.
1. Stiprinti menų edukologijos krypties studentų gebėjimą pažinti, analizuoti ir reflektuoti menų edukacijos diskursą ir jį veikiančius faktorius, aplinkybes.
2. Formuoti menų edukologijos srities tyrėjo kompetencijas.
3. Gilinti komunikavimo, bendradarbiavimo kompetencijas.