Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Arvydas Girdzijauskas

Klaipėdos fakulteto Muzikos katedros lektorius, socialinių mokslų dakatars. Dėstomi dalykai: muzikos filosofija, interpretacijos istorija.


Arvydas Girdzijauskas – gimė Vilniuje. 1979 m. baigė Lietuvos valstybinės konservatorijos chorinio dirigavimo specialybę. 1979 m. atkūrė Lietuvos televizijos ir radijo vaikų chorą, kuriam vadovavo iki 1992 m. 1992 m. A. Girdzijausko iniciatyva Klaipėdoje buvo įkurta estetinės pakraipos Humanitarinė (dabar – Vydūno) gimnazija, siekianti praktiškai derinti bendrąjį lavinimą su aktyvia menine, kūrybine veikla ir estetiniu ugdymu. 2008 m. apgynė daktaro disertaciją „Vyresniųjų mokinių dorovinės kultūros ugdymas menine veikla“. Nuo 2009 m. Klaipėdos universiteto Menų fakultete (šiuo metu LMTA) dėsto muzikos filosofijos ir interpretacijos istorijos disciplinas.

Su Vydūno gimnazijos vaikų choru aktyviai koncertuoja Lietuvoje ir užsienyje: Belgijoje, Čekijoje, Estijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Prancūzijoje Rusijoje ir kt. Laimėjo prizų tarptautiniuose konkursuose Olomouce (Čekija) Malčesinėje (Italija), Neerpelte (Belgija), Venecijoje (Italija), Rygoje (Latvija), Pernu (Estijoje). 2019 m. choras pripažintas geriausiu Lietuvos vaikų ir jaunimo choru. A. Girdzijauskas daug kartų buvo skiriamas Vakarų Lietuvos dainų švenčių, Respublikinių moksleivių dainų švenčių ir Lietuvos dainų švenčių vyriausiuoju dirigentu.

Yra išleidęs mokymo priemonių: „Anapus triukšmo“, užduočių sąsiuvinis 11–12 klasių mokiniams (2013), „Muzikos klausymo metodai“ (2017). Parašė monografijas Music and Moral Culture (2010), „Aukštesniųjų klasių mokinių dorovinės kultūros ugdymas muzikine veikla“ (2012) m. Monografijų „Dvasingumas žmogaus pasaulyje“ (2009), Spirituality and Music Education (2017) bendraautorius, straipsnių rinkinio „Vaikų choro kūrybinė laboratorija“ (2021) sudarytojas. 

Mokslinėje ir meninėje veikloje domisi mokinių asmenybės, kultūros ugdymo muzikine veikla klausimais.