Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Stojantiesiems Studentams Darbuotojams Registracija atvykus / išvykus

Naujienos

2021.04.15

Klaipėdos fakultetas rengia susitikimą-diskusiją „Klausk studento“

LMTA Klaipėdos fakultetas balandžio 30 d. 14 val. rengia nuotolinį susitikimą diskusiją „Klausk studento“. Susitikimas vyks Zoom platformoje. Užpildžius registracijos formą bus atsiųsta prisijungimo nuoroda į renginį. 

Klaipėdos fakultetas kreipiasi į tuos, kurie norėtų studijuoti uostamiestyje:

  • Tau įdomu, kaip mes studijuojame?
  • Koks studentiškas gyvenimas Klaipėdoje?
  • Turi klausimų mums? 

Prisijunk į susitikimą su LMTA Klaipėdos fakulteto studentais ir atsakysime į visus Tave dominančius klausimus. Renginys KLAUSK STUDENTO nemokamas!

Lauksime TAVĘS balandžio 30 d. 14.00–15.30 val. ZOOM’e! 

Klaipėdos fakulteto informacija
2021 04 15

2021.04.14

Diskusija apie LMTA: kokių plytų reikia tarptautinei mokyklai?

Su naujais projektais taip jau būna: gyveni sau ramiai, ir staiga prieš tavo langus atsiranda didelis skelbimas, kad čia išaugs 12-os aukštų verslo pastatas ar kokia tarptautinė mokykla. Nors niekas aplinkinių gyventojų neklausė, ar apskritai reikalingas tas griozdas.

Mes gi elgiamės visai ne kaip savivaldybė ir kviečiame į antrąją pokalbių ciklo apie akademijos ateitį „LMTA: šiandien yra rytoj“ diskusiją „Kokių plytų reikia tarptautinei mokyklai?“, kuri vyks balandžio 21 d. 16 val. Zoom platformoje (informacija apie registraciją – žemiau). 

Diskusijoje drauge norime išsiaiškinti dėl paties pastato reikalingumo. Kas mūsuose suprantama kaip tarptautiškumas? Ar tai studentų dalyvavimas „Erasmus“ programoje, o gal moksliniai dėstytojų projektai su kitų mokyklų dėstytojais? Šlovė būti įrašytiems tarp kitų aukštųjų mokyklų kaip Nr. 499 ar didžiavimasis tarptautiniais meno pasiekimais? O kaip kviesime užsienio studentus į mūsų nutriušusius Sluškų rūmų koridorius?..

Diskusijoje aiškinsimės, kuo LMTA patraukli studentams ir darbuotojams, ką duoda išvykos kitur, kas yra tarptautinių mokyklų ragavęs dėstytojas? Ar tarptautiškumas yra tikros pedagoginės bei mokslinės ambicijos, ar už to slypi daugiau lėšų iš Švietimo ministerijos? Klausimų – daug, tikimės, jų kils ir bendruomenei. Todėl prieš statydami pastatą, išsiaiškinkime dėl pamatų ir viso pastato poreikio. Kad šis architektūros šedevras neužgožtų aplinkiniams saulės ir visi bandytų gyventi draugiškai ir bendradarbiaudami – na, kaip tikroje daugiabučio bendruomenėje.

Pokalbio dalyviai – mokslininkas, vienas ISM įkūrėjų ir buvęs rektorius Alfredas Chmieliauskas, LMTA alumnas Augustas Gornatkevičius, Tarptautinių ryšių skyriaus programų ir projektų koordinatorė Giedrė Kabašinskienė, Muzikologijos katedros profesorė Lina Navickaitė-Martinelli, Kino ir televizijos katedros profesorius Audrius Stonys, studentų atstovė magistrantė Rūta Šeduikytė, mokslo prorektorė Judita Žukienė. Ir visi internetu prisijungę bendruomenės nariai, suinteresuoti sklandžia projekto statybų eiga. Diskusiją moderuos Muzikos studijų inovacijų centro vedėjas Mantautas Krukauskas ir magistrantė Vaiva Martišauskaitė.

Diskusija skirta tik LMTA bendruomenės nariams, todėl norinčius prisijungti kviečiame registruotis užpildant trumpą registracijos formą. Užpildę šią formą, nurodytu el. pašto adresu gausite Zoom nuorodą į renginį. Tik užsiregistravę dalyviai galės prisijungti prie diskusijos. Registracija vyksta iki balandžio 21 d. 12 val. Nuorodą atsiųsime likus valandai iki renginio.

Iki susitikimo balandžio 21 d. 16 val. skaitmeninėje erdvėje! 

Organizatorių informacija 
2021 04 14 

2021.04.09

Kvietimas teikti paraiškas: XXI tarptautinė muzikos teorijos konferencija

Lietuvos muzikos ir teatro akademija drauge su Lietuvos kompozitorių sąjunga 2021 m. lapkričio 17–19 d. Vilniuje rengia XXI tarptautinę muzikos teorijos konferenciją „Muzikos komponavimo principai: kūrybiškumo fenomenas“.

XXI tarptautinė muzikos teorijos konferencija „Muzikos komponavimo principai“ dėmesį sutelkia į kūrybiškumo fenomeno problematiką. Tema aprėpia plačius tyrinėjimo laukus, kurios naujos perspektyvos atsiveria tik per skirtingų sričių (menų, psichologijos, filosofijos, sociokultūrinių mokslų, kt.) sąlyčio taškų paieškas.

Konferencijos tikslas – kompozicinės praktikos kontekste aktualizuoti jau išgrynintas kūrybiškumo teorijų įžvalgas (M. Csikszentmihalyi tėkmė, J. P. Guilfordo gausumo, lankstumo, originalumo, ištobulinimo faktoriai, W. Wundto kūrybinė sintezė, kūrybinė vizualizacija, kt.). Be to, tikimasi ir naujų konceptų ir idėjų proveržio šioje tiek teoriškai, tiek praktiškai dar neišsemtoje srityje. Įvardintais rakursais skatinama pažvelgti ir į žymaus lietuvių kompozitoriaus, dailininko M. K. Čiurlionio (1875–1911) fenomenalaus kūrybiškumo atvejį  minint 110-tąsias jo mirties metines.

                      Orientacinės potemės:

  • Kompozitoriaus kūrybiškumo fenomenas: teoriniai, filosofiniai, psichologiniai ir kt. aspektai.
  • Nuo kūrybinio proceso iki rezultato: kūrinio atsiradimo prielaidos, etapai, tęstinumas.
  • Kūrinio visumos realizacija: 
    – nuo idėjos iki detalės; 
    – kūrinys kaip sintezės rezultatas; 
    – kūrinys kaip kombinatorinis žaismas; 
    – kūrinys kaip variantų aibė pasirinktam dariniui; 
    – kūrinys kaip šablono transformacija į naują kokybę.
  • Kūrybinių intencijų diferenciacija ir jų sambūvis (naujumas, originalumas vs. tradicijos tęstinumas, komunikacija, identitetas).
  • Kūrybinio darbo specifika kaip terpė kūrybiškumui skleistis (individualus darbas vs. bendradarbiavimas; akustinės muzikos komponavimas vs. studijinis/elektroninis komponavimas; kt.).
  • Atlikėjo vaidmuo kūrybiniam procesui ir rezultatui.
  • Tarpdisciplininė ir tarpsensorinė sąveika (akustinė vizualizacija vs. vaizdo įgarsinimas; garsas kaip įvairių pojūčių konversija; t. t.).
  • Kultūriniai, socialiniai, filosofiniai kūrybiškumo matai, prototipai, idealai (genijus – profanas; meistras; vizionierius; t. t.).
  • K. Čiurlionio kūrybiškumo fenomenas: unikalus skirtingų meno sričių sąveikos atvejis.

Pasiūlymai laukiami iki 2021 m. rugsėjo 1 d. Pranešimo santrauką (iki 500 žodžių) ir trumpą biografiją prašome siųsti elektroniniu paštu: pmc.lmta@gmail.com. Numatyta pranešimo trukmė 20–25 min. Konferencija vyks anglų kalba.

Dalyvio mokestis: 20 eurų.

Esant judėjimo ribojimams, konferencija vyktų nuotoliniu būdu.

Atrinkti straipsniai bus įtraukti į tęstinį mokslinį recenzuojamą leidinį „Muzikos komponavimo principai“.

Konferencijos mokslinis komitetas:

Prof. dr. Pavel PUŞCAŞ (Muzikos Akademija Cluj-Napoca, Rumunija) 
Prof. Miloš Zatkalik (Belgrado menų universitetas, Serbija) 
Prof. Roger Redgate (Goldsmito Londono universitetas, Anglija) 
Dr. Bert Van Herck (Naujosios Anglijos muzikos konservatorija, JAV) 
Dr. Jānis Petraškevičs (Latvijos Jāzepo Vītuolio muzikos akademija, Latvija) 
Dr. Martin Vishnick (Anglija) 
Prof. dr. Rimantas Janeliauskas (Lietuva) 
Prof. dr. Antanas Kučinskas (Lietuvos muzikos ir teatro akademija) 
Doc. dr. Mārtiņš Viļums (Lietuvos muzikos ir teatro akademija) 
Doc. dr. Marius Baranauskas (Lietuvos muzikos ir teatro akademija)

Organizatorių informacija 
2021 04 09 

2021.04.08

LMTA dainininkų konkursai vyks balandžio 19-20 d.

Iš 2020 metų nukelti vokalistų konkursai – Dainininkų konkursas LMTA garbės daktaro Stasio Baro premijai laimėti ir 21-asis Vincės Jonuškaitės-Zaunienės dainininkių konkursas – vyks 2021 m. balandžio 19 ir 20 d. nuotoliniu būdu. Atlikėjai pasirodys LMTA Didžiojoje salėje, o žiūrovai jų pasirodymus galės tiesiogiai stebėti platformoje tv.lmta.lt.

Konkursuose dalyvauja LMTA Dainavimo katedros ir Klaipėdos fakulteto studentai.

Konkursas LMTA garbės daktaro Stasio Baro premijai laimėti vyks balandžio 19 d. nuo 12 val. Programa

21-asis Vincės Jonuškaitės-Zaunienės dainininkių konkursas vyks balandžio 20 d. nuo 12 val. Programa


2020 m. buvo švenčiamas operos dainininko, žinomo JAV lietuvių bendruomenės veikėjo, LMTA garbės daktaro Stasio Baro 100-metis. Tad Dainininkų konkursas jo vardo premijai laimėti skiriamas Stasio Baro 100-mečiui. Nuo 1997-ųjų rengiamas konkursas yra vienas seniausių ne tik LMTA, bet ir Lietuvos vokalistų konkursų. Jo laureatais yra tapę Edgaras Montvidas, Kostas Smoriginas, Tadas Girininkas, Eugenijus Chrebtovas, Merūnas Vitulskis ir daugelis kitų viduriniosios ir jaunosios kartos Lietuvos dainininkų.

Lietuvių operos solistas, tenoras, JAV lietuvių bendruomenės veikėjas Stasys Baranauskas-Baras gimė 1920 m. Mierčiuose (Vilkaviškio apskritis). Mokėsi dainavimo Kauno konservatorijoje ir J. Būtėno studijoje, scenoje debiutavo 1943 m. Kaune. 1944 m. pasitraukęs iš Lietuvos studijavo dainavimą ir dalyvavo koncertuose Vokietijoje, Vienoje, Čikagoje, Romoje. 1949 m. persikėlė į JAV, koncertavo Europoje, Australijoje, Amerikoje. Kūrė vaidmenis Čikagos lietuvių operoje, įrašė plokštelių.

Nuo 1958 m. Stasys Baras dirbo „Standard Federal“ banke Čikagoje, 1983–1998 m. buvo banko direktorių tarybos narys. 1991 m. suorganizavo dviejų savaičių Lietuvių muzikos festivalį Čikagoje, kurio metu įvyko 7-oji JAV ir Kanados lietuvių dainų šventė. Nuo 1977 m. Stasys Baras buvo Lietuvių fondo narys, direktorių tarybos narys, šešias kadencijas – Lietuvių fondo direktorių tarybos pirmininkas.

1997 m. jis įsteigė Stasio Baro fondo premiją jauniems Lietuvos dainininkams. 2000 m. Stasiui Barui suteiktas LMTA garbės daktaro laipsnis. Stasys Baras-Baranauskas mirė 2006 m. Oak Brooke prie Čikagos (JAV).

LMTA rengiamas dainininkų konkursas Stasio Baro premijai laimėti ne tik įamžina jo vardą ir atminimą, bet ir įprasmina šios asmenybės veiklą.

Šiais metais numatyta, kad konkurso prizinis fondas 2250 JAV dolerių bus padalintas trims geriausiai pasirodžiusiems dalyviams. Šiame konkurse gali dalyvauti tik dainininkai vyrai.

Moterų balsams yra skirtas Vincės Jonuškaitės-Zaunienės dainininkių konkursas, kuris LMTA rengiamas nuo 2000-ųjų. Šiais metais įvyks 21-asis konkursas. Jo rėmėjas – Vydūno jaunimo fondas, prizams skiriantis 2000 eurų. Vincė Jonuškaitė-Zaunienė (1901–1997) buvo ryškiausia tarpukario operos scenos Karmen bei įsimintina kitų mecosoprano vaidmenų atlikėja. Po karo pasitraukusi į JAV, buvo aktyvi Amerikos lietuvių muzikinio gyvenimo dalyvė.

Per daugiau nei dvidešimtį metų Vincės Jonuškaitės-Zaunienės konkurso laimėtojos ir diplomantės spėjo išgarsėti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Tai – Asmik Grigorian, Jurgita Adamonytė, Raminta Vaicekauskaitė, Viktorija Miškūnaitė, Lina Dambrauskaitė ir daugelis kitų ryškių solisčių. Kasmet abu konkursai pateikia naujų vardų, į kuriuos verta atkreipti dėmesį, o jauniesiems vokalistams verta juose dalyvauti. 

LMTA informacija
2021 04 08

2021.04.06

Prasideda naujos kadencijos LMTA Senato rinkimai

Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje prasidėjo naujos kadencijos – 2021-2026 metų – Senato rinkimų procesas. 

Vadovaujantis Senato patvirtintu LMTA senato narių rinkimų tvarkos aprašu Senato rinkimus paskelbė rektorius 2021 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 29-VĮ. 

Kandidatų į Senatą kėlimo katedrose ir kituose akademiniuose padaliniuose pabaiga – 2021 m. balandžio 23 d. 

Senato rinkimai vyks 2021 m. gegužės 5 d. (pirmas turas), gegužės 12 d. (antras turas) ir gegužės 19 d. (trečias turas).

2021 m. kovo 31 d. posėdyje Senatas patvirtino Senato rinkimų komisiją. Senato rinkimų dienomis Rinkimų komisija dirbs Vilniuje ir Klaipėdoje. 

LMTA informacija
2021 04 06

 

2021.04.06

Įvyko antrasis lietuvių liaudies dainos chorinės plėtotės konkursas

Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Choro dirigavimo katedra kartu su Lietuvos chorų sąjunga inicijavo antrąjį lietuvių liaudies dainos chorinės plėtotės konkursą, kurio tikslas – skatinti choro dirigavimo studentų kūrybiškumą ir pasiūlyti chorams naujų kūrinių.

Šįmet konkurso dalyviai pateikė šešias partitūras. Jas vertino komisija, kurioje dirbo trys žinomi kompozitoriai: Vaclovas Augustinas (pirmininkas), Linas Rimša ir Donatas Zakaras. Jaunuosius kūrėjus, kaip ir pernai, konsultavo kompozitorius ir chorvedys Laurynas Vakaris Lopas.

Konkurso rezultatai:

I vieta, Publikos prizas, Choro dirigavimo katedros dėstytojų prizas, Lietuvos chorų sąjungos prizas: Ivetos Mikalajūnaitės „Jau aušt aušružė“
II vieta: Evitos Rudžionytės „Kol augau pas motužę“
III vieta: Augustės Andrijauskaitės „Saula sodų sodina“
Diplomai: Ūlos Zemeckytės „Užteka saulužė“ (taip pat LMTA choro simpatijų prizas), Neringos Sidaugaitės „Skranc, bitełe“, Magdalenos Kozlovskajos „Sesuola mano“. 

Konkurso 2021 rezultatų suvestinė

Sveikiname konkurso laureates ir diplomantes! 

Visus konkursui pateiktus kūrinius vėliau išleis Lietuvos chorų sąjunga.

Dėl karantino konkursą teko organizuoti novatoriškai. LMTA mišraus choro kamerinė grupė (10 dainininkų), tapusi virtualiu kolektyvu, įrašė konkursui pateiktų kūrinių partijas, o Choro dirigavimo katedros vedėjas Gintautas Venislovas parengė virtualaus choro įrašus ir pateikė juos komisijos nariams bei kitiems vertintojams.

Balsavimas šįmet irgi organizuotas kiek kitaip. Tradiciškai geriausius studentų kūrinius renka komisija, LMTA Choro dirigavimo katedros dėstytojai ir studentai bei Chorų sąjungos nariai, tačiau nuspręsta organizuoti ir publikos balsavimą, kuriame galėjo dalyvauti visi pageidaujantieji. Balsuoti galima buvo iki balandžio 2 d. 12 val.

Choro dirigavimo katedros ir LMTA informacija 
2021 03 29 / atnaujinta 2021 04 06

Renginiai

2021/04/19

DAINININKŲ KONKURSAS STASIO BARO PREMIJAI LAIMĖTI

2021 m. balandžio 19 d., pirmadienį, 12 val.

Transliacija per tv.lmta.lt iš LMTA Didžiosios salės (Gedimino pr. 42, Vilnius)

DAINININKŲ KONKURSAS LMTA GARBĖS DAKTARO STASIO BARO PREMIJAI LAIMĖTI

Stasio Baro 100-osioms gimimo metinėms

Konkurso dalyviai: 
Laurynas Juozapas Aksamitas 
Karolis Kašiuba 
Pavel Morgunov 
Osvaldas Petraška 
Paulius Prasauskas 
Domas Saulevičius

Pianistės: Raminta Gocentienė Birutė Asevičiūtė Gražina Zalatorienė

Konkurso vertinimo komisija: 
LMTA prof. Dainius Puišys, pirmininkas 
LMTA prof. Asta Krikščiūnaitė 
Irena Zelenkauskaitė-Brazauskienė 
Tomas Pavilionis 
Mindaugas Zimkus

Komisijos sekretorė Rasa Dzimidaitė 


PROGRAMA:

12 val. LAURYNAS JUOZAPAS AKSAMITAS, I mag. 
Doc. Liudo Norvaišo dainavimo klasė 
Koncertmeisterė Raminta Gocentienė 
Stasys Šimkus (1887–1943) 
„Kur bakūžė samanota“, P. Vaičaičio ž. 
Giuseppe Verdi (1813–1901) 
Oronte arija La mia letizia infondere iš operos I Lombardi 
Kazys Viktoras Banaitis (1896–1963) 
„Atsiminimas“, K. Jurgelionio ž. 
Richard Strauss (1864–1949) 
Zueignung

12.30 val. KAROLIS KAŠIUBA. I mag. 
Prof. Irenos Milkevičiūtės klasė 
Koncertmeisterė Raminta Gocentienė 
Giuseppe Verdi (1813–1901) 
Makdufo arija O figli, o figli miei!… A la paterna mano iš operos „Makbetas“ 
Kazys Viktoras Banaitis (1896–1963) 
„Atsiminimas“, K. Jurgelionio ž. 
Hugo Wolf (1860–1903) 
Verborgenheit, E. Mörike ž. 
Giuseppe Verdi (1813–1901) 
Alfredo arija Lunge da lei – De’ miei bollenti spiriti iš operos „Traviata“

13.00 val. PAVEL MORGUNOV, I mag. 
Lekt. Saulės Šerytės klasė 
Koncertmeisterė Birutė Asevičiūtė 
Kazys Viktoras Banaitis (1896–1963) 
„Atsiminimas“, K. Jurgelionio ž. 
Vytautas Klova (1926–2009) 
Ūdrio daina iš operos „Pilėnai“ 
Giuseppe Verdi (1813–1901) 
Karlo arija Oh sommo Carlo iš operos „Ernani“ 
Richard Wagner (1813–1883) 
Volframo arija iš operos „Tanhoizeris“

Pertrauka

14.00 val. OSVALDAS PETRAŠKA, II k. 
Prof. Algirdo Januto klasė 
Koncertmeisterė Gražina Zalatorienė 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) 
Don Otavijo arija Dalia sua pace iš operos „Don Žuanas“ 
Ernesto de Curtis (1875–1937) 
Non ti scordar di me 
Mikas Petrauskas (1873–1937) 
Žilvino arija „Leidžiasi naktis“ iš operos „Eglė žalčių karalienė“ 
Vladas Jakubėnas (1904–1976) 
Harm. liet. l. daina „Sutemo naktis“

14.30 val. PAULIUS PRASAUSKAS, II mag. 
Doc. Liudo Norvaišo klasė 
Koncertmeisterė Raminta Gocentienė 
Giuseppe Verdi (1813–1901) 
Fiesko rečitatyvas ir arija A te l`estremo addio… Il lacerato spirito iš operos „Simonas Bokanegra“ 
Charles Gounod (1818–1893) 
Vulkano arija Aux bruits des lourds marteaux iš operos „Filemonas ir Bausė“ 
Giedrius Kuprevičius (1944) 
Daina „Alsuoti“ iš vokalinio ciklo „Alsuoti“ 
Kazys Viktoras Banaitis (1896–1963) 
Daina „Tulpės“

15.00 val. DOMAS SAULEVIČIUS, III k. 
Prof. Algirdo Januto klasė 
Koncertmeisterė Gražina Zalatorienė 
Aleksandras Kačanauskas (1882–1959) 
„Vai tu karvelėli“, F. Kiršos eilės 
Piotr Čaikovskij (1840–1893) 
Onegino arija iš operos „Eugenijus Oneginas“ 
Hugo Wolf (1860–1903) 
Verborgenheit iš dainų ciklo Mörike-Lieder, E. Mörike ž. 
Kazys Viktoras Banaitis (1896–1963) 
„Aš per naktį“, B. Buivydaitės ž. 

Konkursą veda Salomėja Petronytė


Konkurso sąlygos

Konkurse gali dalyvauti LMTA Dainavimo katedros ir LMTA Klaipėdos fakulteto studentai – visų tembrų dainininkai.

Konkurso programa 1. Originalus lietuvių kompozitoriaus kūrinys (daina arba arija) 2. Užsienio lietuvių kompozitoriaus kūrinys arba harmonizuota lietuvių liaudies daina 3. Užsienio kompozitoriaus operos arba koncertinė arija 4. Laisvai pasirinktas kūrinys.

Prizinis fondas 2250 $ (bus skirtos 3 laureatų premijos). Premiją įsteigė Stasio ir Elenos Barų stipendijų fondas. Organizatorius Lietuvos muzikos ir teatro akademija. 

2021/04/20

XXI VINCĖS JONUŠKAITĖS-ZAUNIENĖS DAINININKIŲ KONKURSAS

2021 m. balandžio 20 d., 12 val.

Transliacija per tv.lmta.lt iš LMTA Didžiosios salės (Gedimino pr. 42, Vilnius)

XXI VINCĖS JONUŠKAITĖS-ZAUNIENĖS DAINININKIŲ KONKURSAS

PROGRAMA

12:00 VIRGINIJA BARTUŠYTĖ, III k.
Doc. Aušros Stasiūnaitės klasė 
Koncertmeisterė Nijolė Baranauskaitė 
Teisutis Makačinas (1938) 
„Šypsnys“ 
Gioachino Rossini (1792–1868) 
Rozinos kavatina iš operos „Sevilijos kirpėjas“ 
Nikolaj Rimskij-Korsakov (1844–1908) 
„Nimfa“ 
Georg Friedrich Händel (1685–1759)
Pastorella vagha bella 
Lietuvių liaudies daina 
„Aukšti kalna, Margi dvara“

12:30 LORIJANA LAURINSKAITĖ, IV k.
Doc. Aušros Stasiūnaitės klasė 
Koncertmeisterė Nijolė Baranauskaitė 
Piotr Čaikovskij (1840–1893) 
Serenada, op. 63 Nr. 6 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) 
„Aleliuja“ iš moteto Exsultate, jubilate 
Juozas Karosas (1890–1981) 
„Snaigės“ 
Johann Strauss (1825–1899) 
„Adelės juoko daina“ iš operetės „Šikšnosparnis“  
Lietuvių liaudies daina 
„Bernelis supava“

13:00 EMILĖ ELENA DAČINSKAITĖ, IV k.
Prof. Astos Krikščiūnaitės klasė 
Koncertmeisterė Svaja Skučienė 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) 
Vado, ma dove?, K. 583 
Hugo Wolf (1860–1903) 
Verborgenheit, E. Mörike ž. 
Vincenzo Bellini (1801–1835) 
Džiuljetos arija su rečitatyvu Eccomi in lieta vesta… Oh quante volte ti chiedo iš operos I Capuleti e i Montecchi („Kapulečiai ir Montekiai“)
Kazys Viktoras Banaitis (1896–1963) 
„Atsiminimas“, K. Jurgelionio ž. 
Lietuvių liaudies daina 
„Anoj pusėj Dunojėlio“

13:30 GABRIELĖ LILEIKAITĖ-PAVILIONĖ, I mag.
Prof. Astos Krikščiūnaitės klasė 
Koncertmeisterė Svaja Skučienė 
Juozas Tallat-Kelpša (1889–1949) 
Harmonizuota lietuvių liaudies daina „Pilki pūdymėliai“  
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791)
Ramiro arija Va‘ pure ad altri in braccio iš operos La finta giardiniera („Netikra sodininkė“)  
Charles Gounod (1818–1893) 
Stefano arija Que fais-tu, blanche tourterelle iš operos „Romeo ir Džiuljeta“ 
Johannes Brahms (1833–1897) 
Daina Dein Blaues Auge 
Raminta Šerkšnytė (1972) 
„Merės pasaka“ iš operos „Penki Merės stebuklai“

14:00 IEVA TARULYTĖ, I mag.
Doc. Julijos Stupnianek-Kalėdienės klasė 
Koncertmeisterė Giedrė Muralytė 
Georg Friedrich Händel (1685–1759) 
Jupiterio arija Where‘er you walk iš oratorijos „Semelė“ 
Jules Massenet (1842–1912) 
Šimenos arija Pleurez! pleurez mes yeux! iš operos „Sidas“ 
Francis Poulenc (1899–1963) 
„C“ iš ciklo Deux poèmes de Louis Aragon, P. Bernac ž. 
Vytautas Laurušas (1930–2019) 
„Dienų atolas“ iš ciklo „Trys romansai“, A. Maldonio ž. 
Vytautas Kairiūkštis (1930–2020) 
Harmonizuota lietuvių liaudies daina „Pūtė vėjas“

14:30 VILTĖ DARVYDAITĖ, II mag.
Lekt. Giedrius Žalys 
Koncertmeisterė Vaida Balčiūnienė 
Lietuvių liaudies daina 
„Vai, nekukuok“ 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) 
Siuzanos arija Deh vieni, non tardar iš operos Le Nozze di Figaro („Figaro vedybos“) 
Feliksas Bajoras (1934) 
„Velniams reikia mergų“ iš „Sakmių siuitos“ 
Gioachino Rossini (1792–1868) 
Rozinos kavatina Una voce poco fa iš operos Il barbiere di Siviglia („Sevilijos kirpėjas“) 
Michail Ippolitov-Ivanov (1859–1935) 
„Penkios japonų dainos“ Nr. 2, op. 60  

Pertrauka

16:00 GIEDRĖ KISIELIŪTĖ, IV k.
Lekt. Saulės Šerytės klasė 
Koncertmeisterė Birutė Asevičiūtė 
Antanas Belazaras (1913–1976) 
Daina „Obelys“ 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) 
Siuzanos arija Venite, inginocchiatevi! iš operos „Figaro vedybos“ 
Pietro Mascagni (1863–1945) 
Suzelės arija Son pochi fiori iš operos L’amico Fritz („Draugas Fritz“) 
Piotr Čaikovskij (1840–1893) 
Daina „Argi nebuvau žolele laukuose“  
Lietuvių liaudies daina 
„Bijūnėlis“

16:30 KAROLINA MOCKĖ, I mag.
Lekt. Saulės Šerytės klasė 
Koncertmeisterė Diana Kaziulytė (LMTA absolventė) 
Jean-Baptiste Lully (1632–1687) 
Je languis nuit et jour iš komedijos baleto Le Bourgeois gentilhomme („Miestelėnas bajoras“), pagal Jeano-Baptiste’o Molière’o komediją 
Viačeslavas Ganelinas (1944) 
„Jurgos Klejonės“ iš miuziklo „Velnio nuotaka“, S. Gedos ž. 
Stasys Šimkus (1887–1943) 
Daina balsui ir fortepijonui „Sunku man gyventi“, S. Šimkaus ž. 
Aleksandr Skriabin (1872–1915) 
„Romansas“, A. Skriabino ž. 
André Previn (1929–2019) 
I can smell the sea air iš operos A Street Car Named Desire

17:00 VERA PAVLOVSKAJA, I mag.
Asist. Ievos Prudnikovaitės klasė 
Koncertmeisterė Lina Giedraitytė 
Georg Friedrich Händel (1685–1759) 
Kleopatros arija Se pietà di me non senti iš operos „Julijus Cezaris Egipte“ 
Giacomo Puccini (1858–1924) 
Miuzetės valsas iš operos „Bohema“ 
Giedrius Kuprevičius (1944) 
„Undinės“ iš vokalinio ciklo „Aštuoni metafiziniai romansai“ 
Feliksas Bajoras (1934) 
„Velniams reikia mergų“ iš „Sakmių siuitos“ 
Lietuvių liaudies daina 
„Leliumoj“

17:30 EMILIJA FINAGĖJEVAITĖ, I mag.
Prof. Irenos Milkevičiūtės klasė 
Koncertmeisterė Raminta Gocentienė 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) 
Siuzanos arija Venite, inginocchiatevi! iš operos „Figaro vedybos“ 
Pietro Mascagni (1863–1945) 
Suzelės arija Son pochi fiori iš operos L’amico Fritz („Draugas Fritz“) 
Klaipėdos krašto daina 
„Aš nusieičiau į Klaipėdužę“ 
Mark Minkov (1944–2012) 
„Peizažas“ 
Balys Dvarionas (1904–1972) 
Dalios arija iš operos „Dalia“ 

18:00 JEKATERINA ŠARAPOVA, II mag.
Prof. Irenos Milkevičiūtės klasė 
Koncertmeisterė Raminta Gocentienė 
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) 
Paminos arija Ach, ich fühl’s iš operos Die Zauberflöte („Užburtoji fleita“) 
Antanas Belazaras (1913–1976) 
Daina „Alyvos“ 
Jules Massenet (1842–1912) 
Salomėjos arija iš operos „Herodiade“
Kristina Vasiliauskaitė (1956) 
„Tėvulio dvare ievarėlis“ 
Sergej Rachmaninov (1873–1943) 
Romansas Весенние воды („Pavasario vandenys“)

18:30 VISMANTĖ VASAITYTĖ, II mag.
Doc. Jolantos Čiurilaitės klasė 
Koncertmeisterė Gražina Zalatorienė 
Vincenzo Bellini (1801–1835) 
Džiuljetos arija Eccomi in lieta veste… Oh! Quante volte iš operos „Kapulečiai ir Montekiai“  
Johann Sebastian Bach (1685–1750) 
Arija Ich will Dir mein Herze schenken („Dovanoju savo širdį“) iš „Mato pasijos“  
Balys Dvarionas (1904–1972) 
„Žvaigždutė“ 
Johannes Brahms (1833–1897) 
„Kai skamba man melodija“, op. 105 Nr. 1   
Lietuvių liaudies daina 
„Auga keime dagilelis“

Konkurso vertinimo komisija: 
prof. Dainius Puišys (pirmininkas, Lietuvos muzikos ir teatro akademija) 
doc. VirgilijusVisockis (Lietuvos muzikos ir teatro akademija) 
Irena Zelenkauskaitė-Brazauskienė (Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras) 
Laima Domikaitė-Kvaraciejienė (Balio Dvariono dešimtmetė muzikos mokykla) 
Ieva Tamutytė (Lietuvos nacionalinė filharmonija)

Komisijos sekretorė
Rasa Dzimidaitė

Konkursą veda 
Salomėja Petronytė

Paskatų-stipendijų fondas 2000 €. Paskatas-stipendijas įsteigė Vydūno jaunimo fondas.  

2021/04/21

SEMINARAS „METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS KAIP ĮRANKIS MENO PEDAGOGO DARBE“

2021 m. balandžio 21 d., trečiadienį, 13.00–17.30 val.

Nuotolinio mokymosi aplinkoje „Zoom“

NUOTOLINIS SEMINARAS „METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS KAIP ĮRANKIS MENO PEDAGOGO DARBE“

Kviečiame į koučingo specialistės ir metaforinių asociatyvinių kortelių praktikės Eglės Lisauskaitės nuotolinį seminarą.

Registracija vyksta iki balandžio 19 d. 

Kaina: 24 Eur


Metaforinės asociatyvinės OH kortelės (toliau – MAK) – profesionalų (psichologų, psichoterapeutų, dailininkų) sukurtas „įrankis“, kuris plačiai naudojamas įvairiose srityse. MAK naudoja psichologai, psichoterapeutai, konsultantai, socialiniai darbuotojai, mokytojai, personalo specialistai, koučingo specialistai. Taip pat MAK naudojamos ir mokyklose dirbančių meno pedagogų darbe. Viena iš OH MAK kūrėjų tikslų buvo priartinti meną arčiau žmonių, spausdinant į kišenę telpančias korteles, kuriose yra meniškai vaizduojami žmonės, jų gyvenamoji aplinka, gamta bei įvairios gyvenimiškos situacijos.

Pagrindinis darbo su MAK principas yra žaidimas. Naudojantis MAK nėra skaičiuojami taškai, nėra laimėtojų ir pralaimėtojų. Žaidimo principo taikymo tikslas – skatinti saugumo ir atsipalaidavimo atmosferą, kurioje žmonės gali saugiai ir drąsiai reikšti savo jausmus ir mintis, vidinius išgyvenimus, kurti savo vidinius vaizdinius ir juos realizuoti per įvairias veiklas, tame tarpe – ir menines.

MAK gali padėti:

  • megzti ryšį, palaikyti ir plėsti bendravimą bei bendradarbiavimą tarp žmonių;
  • ugdyti ir plėtoti kūrybiškumą, spontaniškumą;
  • pažinti savo emocijas ir jausmus;
  • ugdyti intuiciją;
  • plėsti kognityvinius, pažintinius gebėjimus, mąstymo procesus;
  • lavinti verbalinius ir komunikacijos gebėjimus;
  • išreikšti save per įvairias menines veiklas – būti impulsu meninei kūrybai ir raiškai.

MAK gali tapti tiltu tarp meno pedagogų ir mokinių – padeda užmegzti ryšį tarp mokytojo ir ugdomojo; tyrinėti emocijas ir jausmus, kylančius dalyvaujant meninio ugdymo pamokose ir (ar) veiklose; padėti vizualizuoti menines „istorijas“; ieškoti sąsajų tarp meno ir savęs. Taip pat MAK galima naudoti kaip impulsą kurti savo muziką, piešinius, šokius, lipdinius, vaidinimus ir kt.

Tikslas – suteikti meno pedagogams būtiną teorinių žinių ir praktinių patirčių kiekį tam, kad jie savarankiškai gebėtų savo darbe naudoti MAK kaip „įrankį“.

Uždaviniai

  • Suteikti galimybę teoriškai ir praktiškai susipažinti meno pedagogams su MAK kaip įrankiu jų darbe. 
  • Skatinti stebėti savo, kaip meno pedagogo, emocijas, jausmus, mintis ir motyvaciją dalyvaujant šiame seminare.

Tikslinė grupė: meno ir kitų dalykų pedagogai.

Seminaro programa

Šiame seminare meno pedagogai turės galimybę:

  • įgauti teorinių žinių apie pagrindinius darbo su MAK principus, 12 – 19 metų amžiaus žmonių ypatumus, (savi)motyvaciją;
  • įgauti MAK kaip „įrankio“ meno pedagogo darbe praktinio naudojimo įgūdžius;
  • asmeniškai įsitraukti ir aktyviai dalyvauti seminaro metu, atlikti praktines užduotis naudojantis MAK, stebėti ir reflektuoti savo asmenines patirtis naudojantis MAK;
  • gauti teorinę ir praktinę dalomąją seminaro medžiagą (išskyrus MAK, kurios yra asmeninė lektorės nuosavybė). MAK seminaro metu bus panaudotos kaip vaizdinė priemonė.

Pasibaigus seminarui dalyviai:

  • gebės savarankiškai praktiškai atlikti 2–4 pratimus naudojantis MAK;
  • galės prisijungti prie uždaros MAK „Facebook“ grupės (skirtos visiems, įvairiais tikslais besinaudojančiais MAK), kur galės gauti tolimesnį palaikymą naudojantis MAK – užduoti rūpimus klausimus ir gauti atsakymus, susijusius su MAK naudojimu savo darbe, pasidalinti savo patirtimis naudojantis MAK, susipažinti su kitų žmonių, naudojančių savo darbe MAK patirtimis.

Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (veiklos vertinimo ir akreditavimo pažyma Nr. KT3-2). 

2021/04/21

LMTA FORTEPIJONO KATEDROS STUDENTŲ KONCERTAS

2021 m. balandžio 21 d., trečiadienį, 18 val. 

Tiesioginė transliacija per tv.lmta.lt iš Didžiosios salės

LMTA FORTEPIJONO KATEDROS STUDENTŲ KONCERTAS

Philip Glass (1937) 
Opening Nr. 1 iš ciklo Glassworks 
Ferenc Liszt (1811–1886) 
Cantique d’amour („Meilės himnas“) iš ciklo Harmonies poétiques et religieuses („Poetinės ir religinės harmonijos“) 
Atl. Karolina Tabero (prof. Jurgio Karnavičiaus kl.)

Ludwig van Beethoven (1770–1827) 
Sonata Nr. 30 E-dur, op. 109 
I d. – Vivace ma non troppo 
II d. – Prestissimo 
Aleksandr Skriabin (1872–1915) 
Valsas As-dur, op. 38 
Atl. Kliment Jaremčuk (prof. Rūtos Rikterės kl.)

Maurice Ravel (1875–1937) 
Forlana ir Rigodonas iš siuitos „Kupereno kapas“ 
Atl. Ugnė Kaušiūtė (prof. Aleksandros Žvirblytės kl.)

Fryderyk Chopin (1810–1849) 
Baladė Nr. 4 f-moll, op. 52 
Atl. Skaistė Kašėtaitė-Meižikienė (prof. Zbignevo Ibelgaupto kl.)

Fryderyk Chopin (1810–1849) 
3 mazurkos, op. 59 
Atl. Guoyao Li (prof. Birutės Vainiūnaitės kl.)

Fryderyk Chopin (1810–1849) 
Polonezas-fantazija As-dur, op. 61 
Atl. Lina Žutautaitė (prof. Jurgio Karnavičiaus kl.) 

2021/04/22

NUOTOLINIS SEMINARAS „PASAULIO MUZIKA“

2021 m. balandžio 22 d., ketvirtadienį, 14.30–19.00 val.

Nuotolinio mokymosi aplinka „Zoom“

NUOTOLINIS SEMINARAS „PASAULIO MUZIKA: daugiakultūriškumas bendrajame muzikiniame ugdyme“

Kviečiame į muzikos pedagogo, menotyros daktaro Eirimo Veličkos nuotolinį seminarą „Pasaulio muzika: daugiakultūriškumas bendrajame muzikiniame ugdyme“.

Registracija vyksta iki balandžio 20 d.

Kaina: 24 Eur


Vis labiau atsiveriantis nūdienos pasaulis pamažu virsta globaliu kaimu, todėl muzikinis daugiakultūriškumas tampa aktuali šiuolaikinės muzikos pedagogikos problema. Akivaizdu, kad šiuolaikinių vaikų muzikos pasaulis neapsiriboja vien Vakarų muzika: Afrikos, Azijos, Australijos ir Okeanijos, Lotynų Amerikos ir Karibų muzika sudaro reikšmingą pasaulio muzikinės kultūros dalį. Lietuvos muzikos pedagogikoje pasaulio kultūrų muzika vis dar menkai pažinta sritis. Bendrajame muzikiniame ugdyme vyrauja eropocentrinės nuostatos, daugiausiai orientuojamasi į XIX a. Vakarų klasikinės muzikos vertybes.

Šis seminaras skirtas padėti mokytojams geriau pažinti pasaulio muzikos stilistinę ir žanrinę įvairovę, regionų muzikinės kalbos ypatumus bei muzikos socialinės funkcijos ir instrumentų klasifikavimo principus. Tikslas – atskleisti šios muzikos panaudojimo muzikos pamokose metodines galimybes; nagrinėti neeuropinių kultūrų muzikos žanrų muzikines savybes, aptarti jų socialinę funkciją; tobulinti muzikinę ir bendrąsias kompetencijas, muzikavimo ir praktinio darbo su mokiniais įgūdžius.

Šį seminarą sudaro dvi dalys – teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje yra nagrinėjamos daugiakultūrinio muzikinio ugdymo metodologinės prielaidos ir filosofiniai pagrindai. Vertybine prasme gilesnis pasaulio kultūrų muzikos pažinimas padeda vaduotis iš ribotų europocentristinių kultūros nuostatų, leidžia pažinti kultūrų įvairovę, taip prisidedant prie atviresnės ir tolerantiškesnės visuomenės ugdymo. Lektorius pristato savo parengtą metodinę priemonę – 15 skaidrių rinkinių apie Pasaulio kultūrų muziką (Afrikos, Okeanijos, Kinijos, Indijos, Pietryčių Azijos ir kt.).

Praktinėje seminaro dalyje yra dainuojamos įvairių tautų dainos, mokomasi pritarti joms ukulele, kūno perkusijos priemonėmis, mušamaisiais instrumentais. Naudojant perkusinius isntrumentus, ritmuojami Afrikos ir Lotynų Amerikos ritmai. Lektorius taip pat pristatys savo parengtą metodinę medžiagą apie Pasaulio kultūrų muziką.

Seminare išvysite unikalų asmeninį lektoriaus vaizdo įrašų rinkinį bei išgirsite istorijų ir patarimų, sukauptų iš asmeninių muzikinių egzotinių kelionių.

Tikslinė grupė: pradinio ugdymo ir dalykų mokytojai, priešmokyklinio bei ikimokyklinio ugdymo institucijų pedagogai.

Programos uždaviniai:

  • Atskleisti Pasaulio kultūrų muzikos žanrinę ir funkcinę įvairovę: aptarti įvairių žemynų ir regionų (Tolimųjų ir Artimųjų rytų, Afrikos, Australijos ir Okeanijos, Lotynų Amerikos ir Karibų) būdingas muzikos savybes: melodiką ir ritmiką, žanrus, socialinę  funkciją. 
  • Supažindinti su lektoriaus parengta metodine medžiaga apie Pasaulio kultūrų muziką: 15 skaidrių rinkinių. 
  • Supažindinti su universalia Hornbostelio-Sachso Pasaulio muzikos instrumentų klasifikavimo sistema (aerofonai, chordofonai, idiofonai ir membranofonai) ir jos principais (garsą skleidžianti medžiaga ir garso išgavimo būdai). 
  • Aptarti pasaulio muzikos sklaidos ypatumus nūdienos muzikinėje kultūroje: world music žanro atsiradimas, tradicinės muzikos ir džiazo, roko, elektroninės muzikos sintezė; diskutuoti apie pasaulio muzikos aktualumą šių dienų kultūroje. 
  • Tobulinti praktinio muzikavimo įgūdžius (Pasaulio tautų dainos įvairiomis kalbomis, pasaulio ritmų pažinimas per ritmavimo ir kūno perkusijos pratybas, karaokės dainavimas).

Seminaro dalyviams bus išduodami akredituoto LMTA Karjeros ir kompetencijų centro kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai (veiklos vertinimo ir akreditavimo pažyma Nr. KT3-2).


Eirimas Velička – Lietuvos etnomuzikologas, muzikos pedagogas, muzikas. Neofolklorinės muzikos kolektyvo (folkroko grupės) „Atalyja“ narys. 1984 m. baigė Vilniaus J. Tallat-Kelpšos aukštesniąją muzikos mokyklą, 1989 – Lietuvos konservatorijos (dab. Lietuvos muzikos ir teatro akademija) smuiko klasę (R. Katiliaus, R. Čekuolio mokinys). 1987–1991 m. griežė kameriniame orkestre „Vilnius“, 1989–1991 m. rengė TV laidas vaikams apie muziką. 1991–2001 m. dirbo Lietuvos pedagoginiame institute, kur aktyviai prisidėjo rengiant pradinių klasių moksleivių muzikos pedagogikos programą (kartu su Arūnu Dikčiumi), daug dėmesio skyrė pradinių klasių moksleivių muzikalumo tyrimui ir naujų būdų jam lavinti sklaidai. Sukūrė I–IV klasių muzikos mokymo sistemą, pagrįstą lietuvių liaudies melodikos ypatumais. Tarptautinių konferencijų dalyvis, daugelio muzikos vadovėlių autorius, yra paskelbęs mokslinių straipsnių muzikos pedagogikos, Indijos muzikos temomis. Muzikos enciklopedijos autorių kolektyvo narys.

2021/04/23

STYGINIŲ INSTRUMENTŲ KATEDROS STUDENTŲ KONCERTAS

2021 m. balandžio 23 d., penktadienį, 18 val.

Tiesioginė transliacija per tv.lmta.lt iš LMTA Didžiosios salės

LMTA STYGINIŲ INSTRUMENTŲ KATEDROS STUDENTŲ IR MAGISTRANTŲ KONCERTAS. Vol. 1

PROGRAMA

Maurice Ravel (1875–1937) 
Vocalise-étude en forme de Habanera (versija smuikui ir fortepijonui) 
Fritz Kreisler (1875–1962) 
„Kinų tamburinas“ smuikui ir fortepijonui, op. 3 
Atlieka: VALERIJA KYCIA 
(I k., smuikas, prof. Ingridos Armonaitės-Galinienės kl.) 
Ugnė Antanavičiūtė (fortepijonas)

Johann Sebastian Bach (1685–1750) 
Siuita violončelei solo Nr. 4 Es-dur, BWV 1010 
Allemande 
Courante 
Atlieka: ŠARŪNAS POZNIAKOVAS 
(IV k., violončelė, prof. Rimanto Armono kl.)

Antonín Dvořák (1841–1904) 
„Miško ramybė“, op. 68 (versija violončelei ir fortepijonui) 
Atlieka: KATRINA EMILIE LIGEIKA 
(II k., violončelė, doc. Edmundo Kulikausko kl.) 
Marija Bilinska (fortepijonas)

Johann Sebastian Bach (1685–1750) 
Sonata smuikui ir klavesinui Nr. 4 c-moll, BWV 1017 
I d. – Siciliano. Largo 
II d. – Allegro 
Atlieka: GEDIMINAS PLĖŠNYS 
(II mag., smuikas, prof. Jono Tankevičiaus kl.) 
Kotryna Grigienė (fortepijonas)

Sergej Kusevitskij (1874–1951) 
Koncertas kontrabosui f-moll, op. 3 
I d. – Allegro 
Atlieka: AUŠVYDAS KRIŠČIŪNAS 
(III k., kontrabosas, doc. Donato Bagursko kl.) 
Martyna Kloniūnaitė (fortepijonas) 

2021/04/30

KLAIPĖDOS FAKULTETO DISKUSIJA „KLAUSK STUDENTO“

2021 m. balandžio 30 d., penktadienį, 14.00–15.30 val.

Zoom platformoje

SUSITIKIMAS-DISKUSIJA KLAUSK STUDENTO

  • TAU ĮDOMU, kaip mes studijuojame? 
  • TAU ĮDOMU, koks studentiškas gyvenimas Klaipėdoje? 
  • TURI KLAUSIMŲ MUMS? 

Prisijunk į susitikimą su LMTA Klaipėdos fakulteto studentais ir atsakysime į visus Tave dominančius klausimus. Renginys KLAUSK STUDENTO nemokamas!

Užpildyk registracijos formą ir gauk prisijungimo į renginį nuorodą. 

Lauksime TAVĘS balandžio 30 d. 14.00–15.30 val. ZOOM’e! 

2021/10/28 - 2021/10/31

KONKURSAS PIANISTAMS „LISZTOFONIJA-3“ 

2021 m. spalio 28 d., ketvirtadienį

LMTA Didžiojoje salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius)

KONKURSAS PIANISTAMS „LISZTOFONIJA-3“ 

210-osioms Ferenco Liszto gimimo metinėms

KONKURSO NUOSTATAI 


2021 m. spalio 29 d., penktadienį

Paliesiaus dvare (Dvaro g. 7, Paliesiaus kaimas, Mielagėnų seniūnija, Ignalinos rajonas)

PROF. MŪZOS RUBACKYTĖS MEISTRIŠKUMO KURSAI KONKURSO LAIMĖTOJAMS


2021 m. spalio 30 d., šeštadienį

Paliesiaus dvare (Dvaro g. 7, Paliesiaus kaimas, Mielagėnų seniūnija, Ignalinos rajonas)

LAUREATŲ KONCERTAS


2021 m. spalio 31 d., sekmadienį

LMTA Didžiojoje salėje (Gedimino pr. 42, Vilnius)

LAUREATŲ PROGRAMOS AUDIO / VIDEO ĮRAŠAI