Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Šokis ir edukacija

Studijų programos tikslas: Parengti šokio meno specialistą, turintį profesinei veiklai būtinas kompetencijas (bendrakultūrinę, profesinę, dalykinę), įgijusį šokio meno istorijos, teorijos žinių sistemą, įsisavinusį įvairių šokio (pramoginio, tautinio, performatyvaus) stilių metodikas ir gebantį jas taikyti praktikoje bei gebantį dirbti pedagoginį darbą formalaus ir neformalaus ugdymo įstaigose, turintį pedagoginių, psichologinių, muzikinių žinių sistemą ir gebantį jas taikyti praktikoje.

Skiriamieji bruožai: Tai yra unikali pirmosios pakopos studijų programa Lietuvoje, ugdanti profesionalius šokio meno specialistus. Nuo trečio kurso suteikiama galimybė rinktis alternatyvius (pramoginio, tautinio, performatyvaus) šokio studijų dalykus. Studijų proceso metu taikomas kompleksinio mokymo modelis. Programoje šalia pagrindinės (šokio) studijų krypties dalykų, yra studijuojami kitų krypčių – muzikos, teatro, pedagogikos dalykai. Studentus ugdo žymiausi Lietuvos šokio menininkai ir mokslininkai, nuolat bendradarbiaujama su žinomais profesionaliais užsienio šokio meno specialistais. Programa turi integruotas gretutines Menų pedagogikos studijas.

VALSTYBINIS KODAS: 6121PX040 

SUTEIKIAMAS KVALIFIKACINIS LAIPSNIS: Menų bakalauras 

STUDIJŲ KRYPČIŲ GRUPĖ: Menai

STUDIJŲ TRUKMĖ: Nuolatinės studijos, 4 metai

AKREDITUOTA IKI: kito šokio studijų krypties vertinimo (numatoma 2025 II pusm.)

FAKULTETAS: Klaipėdos fakultetas

ŠOKIO STUDIJŲ KRYPTIES KOMITETAS

PROGRAMOS APIMTIS KREDITAIS: 240

STUDIJŲ PROGRAMOS PLANAS

 

Numatomi programos studijų rezultatai:

Žinios ir jų taikymas
1.1. Turės specialiųjų šokio meno dalykų žinių, gebės jas taikyti asmeninėje ir profesinėje veikloje.
1.2. Žinos skirtingų stilių, žanrų šokių interpretacijos tradicijas bei atlikimo standartus.
1.3. Žinos šokio meno veiklos nacionalinį ir tarptautinį kontekstus, išmanys meninės veiklos vadybos principus ir gebės žinias taikyti kūrybinėje praktinėje veikloje.
1.4. Turės pedagoginių, psichologinių žinių sistemą apie vaikų ir jaunimo meninį ugdymą, taip pat sisteminių žinių apie vaikų ir jaunimo fizinių, pažintinių, psichosocialinių, meninių gebėjimų raidą (gretutinės pedagogikos studijos).
 Gebėjimai vykdyti tyrimus
2.1. Gebės rinkti ir analizuoti duomenis, reikalingus svarbioms profesinės veiklos problemoms spręsti.
2.2. Gebės analizuoti ir kritiškai vertinti kūrybinius procesus, profesinės veiklos tendencijas, įžvelgti aktualias šokio meno kultūros puoselėjimo problemas.
2.3. Gebės ištirti ir suformuluoti problemą, numatyti ir pagrįsti jos sprendimo būdus ir technologijas.
2.4. Gebės analizuoti ir vertinti profesinės veiklos situacijas, įžvelgti aktualias meninio ugdymo problemas, parinkti ir taikyti tinkamus duomenų rinkimo metodus, analizuoti ir apibendrinti duomenis, taikyti juos praktinėje veikloje (gretutinės pedagogikos studijos).
 Specialieji gebėjimai
3.1. Gebės profesionaliai atlikti skirtingų stilių šokius, perteikti savitą meninę koncepciją.
3.2. Gebės planuoti, organizuoti ir įgyvendinti šokio atlikimo veiklą, kurti šokius ir rengti masines šokių šventes.
3.3. Gebės naudoti informacines komunikacines technologijas šokio vadovo veikloje ir profesiniam tobulėjimui.
3.4. Gebės planuoti, organizuoti ir valdyti meninio ugdymo procesą: formuluoti tikslus, kurti ugdymo turinį, parinkti mokomąją medžiagą, tinkamus mokymo/si ir vertinimo metodus (gretutinės pedagogikos studijos).
Socialiniai gebėjimai
4.1. Gebės etiškai bendrauti, bendradarbiauti, palaikyti profesinius santykius su specialistais ir kitais asmenimis.
4.2. Gebės dirbti komandoje, įtraukti į veiklą kitus asmenis, motyvuoti, būti iniciatyviu, atsakingu, sąžiningu siekiant bendrų tikslų.
4.3. Gebės įvertinti skirtingų šokio vartotojų poreikius, sociokultūrinį kontekstą ir pasirinkti efektyviausias meninės komunikacijos formas.
Asmeniniai gebėjimai
5.1. Gebės atrasti, sisteminti ir tikslingai naudoti informaciją profesinėje šokio vadovo ar atlikėjo veikloje.
5.2. Gebės kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, generuoti idėjas, imtis iniciatyvos, profesinėje erdvėje veikti atsakingai ir motyvuotai.
5.3. Gebės taisyklingai vartoti gimtąją ir užsienio kalbas profesinėje aplinkoje, naudoti įvairius komunikavimo būdus bei priemones. 
5.4. Gebės dirbti ir tobulėti savarankiškai, planuoti ir sistemingai tobulinti savo profesines kompetencijas, prisitaikyti prie naujų situacijų (gretutinės pedagogikos studijos.

Tolesnių studijų galimybės: Baigę pirmosios pakopos studijų programą Šokis ir edukacija absolventai turi teisę stoti į antrosios pakopos šokio ir kitų studijų krypčių programas, jeigu tai numatoma pasirinktos studijų programos priėmimo reikalavimuose.

Profesinės veiklos galimybės: Baigę pirmosios pakopos studijų programą Šokis ie edukacija ir igiję menų bakalauro laipsnį, absolventai gali dirbti atlikėjais ar šokio kolektyvų meno vadovais įvairiose kultūros įstaigose, mėgėjiškose ir profesionaliose šokių grupėse, inicijuoti šokio ugdymo privačią, projektinę veiklą ir naujų kolektyvų kūrimą. Baigę integruotas gretutines Menų pedagogikos studijas ir įgiję pedagogo kvalifikaciją, absolventai gali dirbti pedagoginį darbą įvairiose formalaus ir neformalaus ir (ar) specializuotose ugdymo įstaigose

Informaciją stojantiesiems rasite ČIA.

Stojamųjų egzaminų reikalavimus rasite ČIA.

Grįžti atgal