Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai

Aistė Vaitkevičiūtė (kompozicija, MD4). Skambesio parametrų sąveika XX a. II pusės–XXI a. komponavimo praktikoje 

Vytenis Gurstis (fleita, MD4). Somatikos teorijos ir praktikos bei jų taikymas grojantiems fleita 

Ernesta Juškaitė (dainavimas, MD4). R. Strausso Lied refleksija XX–XXI a. Lietuvoje: poetinis žodis muzikinės interpretacijos kontekste 

Božena Čiurlionienė (kompozicija, MD4). Tritonio sampratos kismas ir sisteminis konstruktyvizmas XX a. kompozicijose 

Raimonda Žiūkaitė (kompozicija, MD4). Tercinių trigarsių (triadų) neo-rymaniškoji interpretacija: transformacijos į komponavimo sistemą perspektyva 

Marius Salynas (kompozicija, MD3). Studijinės kompozicijos fenomenas ir raiškos perspektyvos 

Maria Mirovskaya (kamerinis ansamblis, MD3). Fortepijono ir medinių pučiamųjų  instrumentų ansamblis: tembrinės-akustinės sąsajos 

Vincenzo de Martino (fortepijonas, MD3). Primityvizmas XX-XXI a. fortepijono muzikoje interpretuojant pianistinio kanono „kitoniškumą“ 

Marta Finkelštein (kamerinis ansamblis, MD3). Performatyvumo estetika XXI a. fortepijono atlikimo mene 

Joana Daunytė (arfa, MD2). Repertuaro arfai formavimo tematika 

Agnė Agnetė Mažulienė (kompozicija, MD2). Figūrinių muzikos kompozicijų analizės metodika ir tipologija 

Vytis Nivinskas (Džiazas, MD2). Eksperimentas ir ekspermantavimas šiuolaikinėje džiazo kompozicijoje 

Vytautas Germanavičius (kompozicija, MD2). Archainių derminių struktūrų transformacija ir adaptacija naujose mikrotoninėse kompozicijose 

Gabrielius Simas Sapiega (kompozicija, MD2). Hilomorfistiniai procesai spektrinėje muzikoje 

Justas Čeponis (fortepijonas, MD1). J. S. Bacho muzikos klavyrui interpretavimas fortepijonu: pedalo naudojimo strategijos 

Agnė Dūkštaitė (akordeonas, MD1). Netradiciniai garso formavimo dumplėmis būdai XXa. pab.–XXIa. pr. kūriniuose akordeonui 

Raminta Naujanytė (kompozicija, MD1). Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje 

Agnė Matulevičiūtė (kompozicija, MD1). Konceptas kaip komponavimo principas  

Gintarė Kaminskaitė (violončelė, MD1). Violončelės išplėstinių technikų raiškos amplitudė ir ją lemiantys veiksniai

Imantas Šimkus (dirigavimas, MD1). Metroritminės fabulos interpretacija simfoniniame dirigavime

__________________________________________________________________________________________________

Skliausteliuose nurodyta specialybė ir studijų metai