Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai

Agnė Matulevičiūtė (kompozicija, MD4).  Konceptas kaip komponavimo principas

Imantas Šimkus (dirigavimas, MD4). Metroritminės fabulos interpretacija simfoniniame dirigavime

Maria Mirovskaya (kamerinis ansamblis, MD4)*. Fortepijono ir medinių pučiamųjų  instrumentų ansamblis: tembrinės-akustinės sąsajos

Joana Daunytė-Savickienė (arfa, MD4). Repertuaro arfai formavimo tematika

Agnė Dūkštaitė-Malukienė (akordeonas, MD4). Netradiciniai garso formavimo dumplėmis būdai XX a. pab.–XXI a. pr. kūriniuose akordeonui

Kristupas Gikas (kamerinis ansamblis, MD4) Akustinio muzikos instrumento išplėstinių galimybių naudojimas interaktyvioje elektroninėje sistemoje

Raminta Naujanytė (kompozicija, MD3). Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje

Gintarė Kaminskaitė (violončelė, MD3). Violončelės išplėstinių technikų raiškos amplitudė ir ją lemiantys veiksniai

Neringa Valuntonytė (fortepijonas, MD3) Akademinės muzikos atlikėjo meninės tapatybės ir asmeninio prekės ženklo sąveika

Viltė Žakevičiūtė (kompozicija, MD3). Harmonijos akustinio intensyvumo aspektai muzikos kompozicijoje

Julija Ivanovaitė (smuikas, MD2). Minimalizmas virtuozams: smuikininko atvejis 

Lora Marija Kmieliauskaitė (kamerinis ansamblis, MD2). Muzikos atlikėjo kūrybiškumo potencialas šiuolaikinio meno lauke

Matas Samulionis (kamerinis ansamblis, MD2). Šiuolaikinė improvizacinė muzika: įkodavimas ir iškodavimas

Beata Preisaitė-Šidiškienė (fleita, MD2). Fleitos portretas Carlo Nielseno kūryboje

Paulius Gefenas (fleita, MD2). Tapatybinė fleitos raida XX a. Europoje

Dovilė Kazonaitė-Gadliauskienė (dainavimas, MD1). Vokalistų parengimo ateities gairės

Rasa Dzimidaitė (dainavimas, MD1). Vokalinės ir kompozicinės technikų koreliacija XXI a. pradžios Lied muzikinėje tradicijoje: Sprechgesang atvejis

Paulius Prasauskas (dainavimas, MD1). Menų integralumo jungtys operoje: atlikėjiškas aspektas

Snieguolė Pranulienė (kompozicija, MD1).  Modernių muzikos komponavimo metodų taikymas meno sveikatai projektuose

 

* Skliausteliuose nurodyta specialybė ir studijų metai