Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai

Agnė Matulevičiūtė (kompozicija, MD4).  Konceptas kaip komponavimo principas

Joana Daunytė-Savickienė (arfa, MD4). Repertuaro arfai formavimo tematika

Kristupas Gikas (kamerinis ansamblis, MD4) Akustinio muzikos instrumento išplėstinių galimybių naudojimas interaktyvioje elektroninėje sistemoje

Raminta Naujanytė (kompozicija, MD4). Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje

Gintarė Kaminskaitė (violončelė, MD4). Violončelės išplėstinių technikų raiškos amplitudė ir ją lemiantys veiksniai

Neringa Valuntonytė (fortepijonas, MD4) Akademinės muzikos atlikėjo meninės tapatybės ir asmeninio prekės ženklo sąveika

Viltė Žakevičiūtė (kompozicija, MD4). Harmonijos akustinio intensyvumo aspektai muzikos kompozicijoje

Julija Andersson (smuikas, MD3). Minimalizmas virtuozams: smuikininko atvejis 

Lora Marija Kmieliauskaitė (kamerinis ansamblis, MD3). Muzikos atlikėjo kūrybiškumo potencialas šiuolaikinio meno lauke

Matas Samulionis (kamerinis ansamblis, MD3). Šiuolaikinė improvizacinė muzika: įkodavimas ir iškodavimas

Paulius Gefenas (fleita, MD3). Tapatybinė fleitos raida XX a. Europoje

Beata Preisaitė-Šidiškienė (fleita, MD2). Fleitos portretas Carlo Nielseno kūryboje

Dovilė Kazonaitė-Gadliauskienė (dainavimas, MD2). Vokalistų parengimo ateities gairės

Rasa Dzimidaitė (dainavimas, MD2). Vokalinės ir kompozicinės technikų koreliacija XXI a. pradžios Lied muzikinėje tradicijoje: Sprechgesang atvejis

Paulius Prasauskas (dainavimas, MD2). Menų integralumo jungtys operoje: atlikėjiškas aspektas

Snieguolė Pranulienė (kompozicija, MD2).  Modernių muzikos komponavimo metodų taikymas meno sveikatai projektuose

Beata Juchnevič (kompozicija, MD1). Šiuolaikinės triukšmo muzikos komponavimas

Julija Bagdonavičiūtė (kamerinis ansamblis, MD1). Multimodalumas šiuolaikinės muzikos kompozicijose: atlikėjo perspektyva

Ryhor Kharanenko (kamerinis ansamblis, MD1). Multidimensional timbre control on the saxophone: an exploration of timbre-changing techniques 

Andrius Šiurys (kompozicija, MD1). Virtuali trijų dimensijų garso erdvė kaip muzikos komponavimo priemonė 

 

* Skliausteliuose nurodyta specialybė ir studijų metai