Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai

Aistė Vaitkevičiūtė (kompozicija, studijos baigtos). Skambesio parametrų sąveika XX a. II pusės–XXI a. komponavimo praktikoje

Juškaitė Ernesta (dainavimas, studijos baigtos). R. Strausso Lied refleksija XX–XXI a. Lietuvoje: poetinis žodis muzikinės interpretacijos kontekste

Marius Salynas (kompozicija, studijos baigtos). Studijinės kompozicijos fenomenas ir raiškos perspektyvos

Maria Mirovskaya (kamerinis ansamblis, MD4)*. Fortepijono ir medinių pučiamųjų  instrumentų ansamblis: tembrinės-akustinės sąsajos

Marta Finkelštein (kamerinis ansamblis, MD4). Performatyvumo estetika XXI a. fortepijono atlikimo mene

Joana Daunytė (arfa, MD4). Repertuaro arfai formavimo tematika

Agnė Agnetė Mažulienė (kompozicija, MD4). Figūrinių muzikos kompozicijų analizės metodika ir tipologija

Vytis Nivinskas (džiazas, MD4). Eksperimentas ir ekspermantavimas šiuolaikinėje džiazo kompozicijoje

Vytautas Germanavičius (kompozicija, MD4). Archainių derminių struktūrų transformacija ir adaptacija naujose mikrotoninėse kompozicijose

Gabrielius Simas Sapiega (kompozicija, MD4). Hilomorfistiniai procesai spektrinėje muzikoje

Agnė Dūkštaitė (akordeonas, MD3). Netradiciniai garso formavimo dumplėmis būdai XX a. pab.–XXI a. pr. kūriniuose akordeonui

Raminta Naujanytė (kompozicija, MD3). Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje

Agnė Matulevičiūtė (kompozicija, MD3).  Konceptas kaip komponavimo principas

Imantas Šimkus (dirigavimas, MD3). Metroritminės fabulos interpretacija simfoniniame dirigavime

Kristupas Gikas (kamerinis ansamblis, MD3) Akustinio muzikos instrumento išplėstinių galimybių naudojimas interaktyvioje elektroninėje sistemoje 

Gintarė Kaminskaitė (violončelė, MD2). Violončelės išplėstinių technikų raiškos amplitudė ir ją lemiantys veiksniai

Neringa Valuntonytė (fortepijonas, MD2) Akademinės muzikos atlikėjo meninės tapatybės ir asmeninio prekės ženklo sąveika

Viltė Žakevičiūtė (kompozicija, MD2). Harmonijos akustinio intensyvumo aspektai muzikos kompozicijoje

Julija Ivanovaitė (smuikas, MD2). Minimalizmas virtuozams: smuikininko atvejis 

Dominykas Digimas (kompozicija, MD1). Muzikinio laiko suvokimo aspektai ir komponavimo strategijos lėto kismo muzikoje

Lora Kmieliauskaitė (kamerinis ansamblis, MD1). Muzikos atlikėjo kūrybiškumo potencialas šiuolaikinio meno lauke

Matas Samulionis (kamerinis ansamblis, MD1). Šiuolaikinė improvizacinė muzika: įkodavimas ir iškodavimas

Agnė Railaitė-Jurkūnienė (koncertmeisteris, ištęstinės studijos). Fortepijoninio akompanavimo „amatomeniškumas“: pianistės Halinos Znaidzilauskaitės interpretacinės strategijos

Beata Preisaitė-Šidiškienė (fleita, MD1). Fleitos portretas Carlo Nielseno kūryboje

Paulius Gefenas (fleita, MD1). Tapatybinė fleitos raida XX a. Europoje

__________________________________________________________________________________________________

* Skliausteliuose nurodyta specialybė ir studijų metai