Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Doktorantų meno projektų temos ir tyrimai

Vesta Rasa Grabštaitė (teatras, TKD4)*. Fundamentalūs vaidybos dėsniai

Milda Al-Slamah (teatras, TKD4). Savarankiškos teatro kūrėjos suvaržymų įveika: sąmonės teatro link

Ieva Jackevičiūtė (teatras, TKD4). Spektaklių, skirtų vaikams nuo 0 iki 5 metų amžiaus, kūrybos ypatumai 

Akvilė Gelažiūtė (kinas, TKD4). Absurdo humoro strategijos kine 

Indrė Dirgėlaitė (teatras, TKD4). CVT metodas laisvojoje improvizacijoje teatre

Miglė Bereikaitė (teatras, TKD3). Įvietinto teatro fenomenas: peizažas ir meninės praktikos

Žilvinas Vingelis (teatro režisūra, TKD3). Vizualinio teatro genezė ir poetika. Montažas, kaip vizualinio teatro dramaturgijos metodas

Aistė Stonytė-Budzinauskienė (kinas, TKD3). Laiko dramaturgija dokumentinio kino kūrimo procese

Greta Grinevičiūtė (šokis, TKD3). Choreografijos ir ekrano sąveikos

Monika Klimaitė-Daunienė (teatro režisūra, TKD2). Galios struktūros dekonstrukcija kolektyvinės kūrybos principais grįstame spektaklio kūrimo procese

Miglė Križinauskaitė-Bernotienė (kinas, TKD2). AŠ eksperimentiniuose kelionių filmuose: kūrybinės strategijos

Rimantas Ribačiauskas (teatro režisūra, TKD2). Interaktyvumas dalyvavimo teatro dramaturgijoje

Darius Rabašauskas (teatro režisūra, TKD2). Peizažo idėja teatre: nelaikiškumas kaip režisieriaus kūrybinė strategija

Eglė Vertelytė (kinas, TK1). Užkadrinio pasakotojo panaudojimo galimybės vaidybinio kino naratyvo konstravime  

Indrė Puišytė-Šidlauskienė (šokis, TK1). Interaktyvus patyrimas šiuolaikinio šokio teatre: psichologinių efektų panauda 

Inga Kuznecova (šokis, TK1). Šiuolaikinio šokio ir kosmoso erdvėlaikinės tvarkos paralelės ir interpretacija

Airida Gudaitė-Žakevičienė (šokis, TK1). Urbanistinio šokio sklaida šiuolaikinio scenos meno kontekstuose

 

* Skliausteliose nurodyta specialybė, studijų metai.