Apginti meno projektai
2024 m.
Joana Daunytė-Savickienė (arfa). Repertuaro arfai formavimo tematika
Viltė Žakevičiūtė (kompozicija). Harmonijos akustinio intensyvumo aspektai muzikos kompozicijoje
Imantas Jonas Šimkus (simfoninis dirigavimas). Metroritminės fabulos interpretacija dirigavimo mene
2023 m.
Agnė Dūkštaitė-Malukienė (akordeonas). Akordeono dumplių valdymo kompleksiškumas XX a. pabaigoje – XXI a. pradžioje
Maria Mirovskaya (fkamerinis ansamblis). Sekstetas fortepijonui ir pučiamiesiems muzikos instrumentams: pianisto funkcijos ir uždaviniai ansamblyje
Marta Finkelštein (kamerinis ansamblis). Muzikos kuratorystė šiuolaikybėje kontekstai, lietuviškoji scena ir ansamblis „Synaesthesis“
2022 m.
Vytautas Germanavičius (kompozicija) Archajinių derminių struktūrų transformacija ir adaptacija naujose mikrotoninėse kompozicijose
Vytinis Nivinskas (džiazas) Džiazo kontraboso transformacijos XX–XXI a. muzikos inovacijų ir eksperimentavimo kontekstuose
Agnė Railaitė-Jurkūnienė (koncertmeisteris) Akompanuojančio pianisto partneriškumas: Halinos Znaidzilauskaitės interpretacinis dėmuo
Gabrielius Simas Sapiega (kompozicija) Organiškoji Platono vienovės idėja hilomorfiniuose spektrinės muzikos procesuose
Agnė Agnetė Mažulienė (kompozicija) Figūrinės muzikos kompozicijos samprata ir kūrybiniai aspektai
Aistė Vaitkevičiūtė (kompozicija) Kategorijų regimybė tembriniame kontinuume: kompozicinės potencijos
Ernesta Juškaitė (dainavimas) Vokiškojo Lied vertimo praktika Lietuvoje tekstinės–muzikinės formos požiūriu
2021 m.
Marius Salynas Studijinio komponavimo fenomenas ir raiškos perspektyvos
Vincenzo de Martino (fortepijonas). Primityvizmo XX a. muzikoje fortepijonui interpretacija
2020 m.
Božena Čiurlionienė (kompozicija). Tritonio sampratos kismas ir sisteminis konstruktyvizmas XX a. kompozicijose
Raimonda Žiūkaitė (kompozicija). Tercinių trigarsių (triadų) neo-rymaniškoji interpretacija: transformacijos į komponavimo sistemą perspektyva
Vytenis Gurstis (fleita). Somatikos teorijos ir praktikos bei jų taikymas grojantiems fleita
Mantautas Katinas (fortepijonas). Sulamitos Aronovsky pianizmo ugdymo mokykla – atlikimo meno tradicijų tąsa
Mykolas Bazaras (fortepijonas). Istorinė improvizacija fortepijono mene: preliudavimas, fantazavimas ir ekstemporizavimas
Giedrė Muralytė-Eriksonė (koncertmeisteris). Purcello muzikos rekomponavimas ir kūrybos principų realizavimas B. Britteno vokaliniuose cikluose
Marius Baranauskas (kompozicija). Simfoninio ir gamelano orkestrų struktūriniai principai ir komponavimo strategijos
2019 m.
Giedrė Žarėnaitė-Molenaar (smuikas). Smuikininko funkcijų kaita griežiant solo ir ansambliuose: atlikimo ir komunikacijos aspektai
Ugnė Antanavičiūtė-Kubickienė (kamerinis ansamblis). Atlikimo darna mišrios sudėties ansambliuose
Jurgis Aleknavičius (fortepijonas). Fortepijono mokyklos samprata, raida ir įtaka nūdienos atlikimo meno paradigmoms
2018 m.
Linas Balandis (choro dirigavimas). Choras Katalikų bažnyčios liturgijoje ir lietuvių chorvedžių 1990–2015 m. kūryba
Rūta Vosyliūtė (dainavimas). Fiksuoto ir nefiksuoto muzikinių tekstų santykis italų baroko vokalinėje muzikoje: teorija ir atlikimo praktika
Sigitas Mickis (kompozicija). Kūrybingumo fenomeno projekcija muzikinėje kompozicijoje
Vytautas Giedraitis (klarnetas). Prancūzų klarneto mokyklos recepcija ir įtaka šiuolaikinei pučiamųjų instrumentų kultūrai Lietuvoje
2017 m.
Jonas Jurkūnas (kompozicija). Apie akusmatiškumą: neregimo garso apraiškos XX-XXI a. muzikos komponavimo kontekstuose
Virginija Levickienė (fortepijonas). M. K. Čiurlionio variacijų Sefaa Esec ir Besacas eskizai: redagavimo teorija ir praktika
Motiejus Bazaras (fortepijonas). Neakademinės muzikos atlikimo praktikų taikymas pianisto lavinime
Paulė Gudinaitė (koncertmeisteris). Soneto interpretacija XX a. kamerinėje vokalinėje muzikoje: žodis-garsas, partitūra- atlikimas
Eglė Juciūtė (fleita). XVIII–XXI a. fleitos vibrato: kontekstai ir interpretacijos
Aistė Bružaitė (kanklės). XX a. pab.–XXI a. pr. koncertinių kanklių repertuaro pokyčiai ir šiuolaikinės atlikimo tendencijos
Rita Mačiliūnaitė-Dočkuvienė (kompozicija). Muzikinės naracijos komponavimo būdai postdraminiame teatre
2016 m.
Andrius Maslenkovas (kompozicija). Struktūriniai ir ikistruktūriniai sonorinės muzikos komponavimo aspektai
Egidijus Kaveckas (choro dirigavimas). Lietuvos chorinio dirigavimo mokyklos: identikacijos, sąveikos ir modernėjimas
2015 m.
Indrė Baikštytė (koncertmeisteris). Pianisto-akompaniatoriaus vaidmuo solisto meninėje veikloje: fiziologiniai ir psichologiniai aspektai
Jurgis Juozapaitis (altas). Lietuvos alto menas: pedagogika ir kūryba
Mykolas Natalevičius (kompozicija). Drone muzikos komponavimo principai
Žilvinas Smalys (fagotas). Buffet versus Heckel: dviejų fagoto sistemų sąveikos ir konfrontacijos
Balys Vaitkus (klavesinas). Dinamikos fenomenas baroko muzikoje klavesinui
Robertas Beinaris (obojus, licenziatas, 2014). Garsinės-technologinės obojaus galimybės ir šiuolaikinės raiškos naujovės
2014 m.
Eglė Kižytė-Ramonienė (koncertmeisteris). Komiškumo raiška XX a. antros pusės vokaliniuose cikluose
Gabrielė Kondrotaitė (fortepijonas). F. Chopinas ir M. K. Čiurlionio ankstyvoji kūryba fortepijonui: kūrybinės paralelės, sąšaukos ir įtaka
Jūratė Landsbergytė-Becher (vargonai). Archetipo Savastis raiška naujoje lietuvių vargonų muzikoje
Gabija Rimkutė (fortepijonas). Sakralumas kūryboje fortepijonui: ženklai ir interpretacija
Saulė Šerytė (dainavimas). Italų ir prancūzų baroko vokalinės muzikos ornamentika: istorinių šaltinių lyginamoji analizė