Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su mūsų Slapukų politika , Privatumo politika

Erasmus strateginių partnerysčių projektai

Nuo 2015 m. akademija dalyvauja ERASMUS+ strateginių partnerysčių projektuose:

METRIC, (2015-2018), Modernising Higher Music Education though Improvisation, projektas, skirtas improvizacinės muzikos plėtrai partnerinėse mokyklose Belgijoje, Estijoje, Ispanijoje, Jungtinėje Karalystėje, Lietuvoje, Olandijoje, Norvegijoje, Nyderlanduose, Prancūzijoje, Rumunijoje, Suomijoje, Švedijoje, Vokietijoje. Iš viso projekte dalyvauja 14 Europos aukštųjų muzikos mokyklų. Numatomos veiklos: improvizacijos dėstytojų kvalifikacijos tobulinimas, dėstytojų ir studentų intensyvūs kursai, metodinės medžiagos rengimas, jungtinių improvizacijos studijų modulių kūrimas. Projekto darbo grupėse ir dėstytojų kursuose dalyvauja LMTA dėstytojas doc. Liudas Mockūnas, Arnas Mikalkėnas.

ECMA: Next Step (2015-2018) numato integruotą Europos kamerinės muzikos akademijos ECMA bendradarbiavimą. Projektą koordinuoja Norvegijos muzikos akademija (2016-2018 m.), projekto partneriai – 7 aukštosios Europos muzikos mokyklos, 3 asocijuoti partneriai rezultatų sklaidai. Pagrindinis projekto tikslas – parengti jungtinę europinę kamerinio ansamblio magistro studijų programą, metodinę medžiagą dėstytojams, išbandyti naujus dėstymo ir mokymosi metodus intensyvių kursų, vadinamų ECMA sesijomis, metu. Metodinės medžiagos rengimo darbo grupėje LMTA atstovauja doc. dr. Indrė Baikštytė, jungtinės programos darbo grupėje – lekt. Jonė Punytė-Svigarienė.

INTERMUSIC (2017-2020) jungia 4 aukštąsias mokyklas: projektą koordinuoja G. Verdi muzikos konservatorija Milane (Italija), Milano politechnikos institutas, Danijos karališkoji muzikos ir teatro akademija ir LMTA. Asocijuoti partneriai – Melburno universiteto muzikos konservatorija (Australija), Stanfordo universiteto Muzikos ir akustikos kompiuterinių tyrimų centras (JAV), asociacija AEC. Projekto partneriai tyrinės interaktyvią aplinką muzikos mokymuisi ir praktikavimui, kurs virtualią platformą nuotoliniam muzikos mokymui ir metodinę medžiagą, jungtinius nuotolinius atviros mokymosi platformos Moodle modulius: muzikos teorijos ir kūrybos, užsienio kalbų fonetikos dainininkams, virtualius kamerinio ansamblio meistriškumo kursus. Projekto pagrindinis koordinatorius LMTA – Muzikos inovacijų studijų centro vedėjas Mantautas Krukauskas, jungtinių modulių kūrime dalyvauja LMTA dėstytojai doc. Algirdas Janutas (Dainavimo katedra), doc. Justė Janulytė ir lekt. Mantautas Krukauskas (Kompozicijos katedra), doc. dr. Indrė Baikštytė (Koncertmeisterio/Kamerinio ansamblio katedra).

ACTA (2017-2019), Actor Training in a Globalised World, partnerinės institucijos tyrinės aktoriaus ugdymo situaciją, šioje srityje vykstančius pokyčius, naujus aktoriaus ugdymo pedagoginius uždavinius, atnaujins metodinę medžiagą.

Entrepreneurial Challenges to Theatre Higher Education (2017-2019 m.) pagrindinis dėmesys skiriamas scenos menų būsimųjų profesionalų dalykinių kompetencijų ir profesinių įgūdžių lygio užtikrinimui, atsižvelgiant į poreikių aktualumą darbo rinkai ir visuomenės sanglaudai.